Jag undrar egentligen varför det har varit så mycket hype kring Bojan. Visst är det en fantastisk bedrift att ha gjort så mycket mål i ungdomsfotboll - men innan Bojan hade Portillo rekordet. Ni vet ju vart Portillo hamnade sen...
Bojan är en målskytt lik Raul, inget mer, det borde man ändå ha insett, kanske så sent som förra säsongen borde man ha insett detta. Ändå fortsätter dessa skriverier om honom, vilket jag kan förstå till en viss del, med tanke på hans unga ålder, men fortfarande; vi har inte sett något extraordinärt från lillen ännu. Hypen kring honom får en att tro att det handlar om en talang som när Messi slog igenom, därför är besvikelsen kring Bojan så stor - hittills. Jag har i två år väntat på att se Bojans storhet, förutom att han är fantastiskt ung...
För U21EM borde det inte vara såå förvånande att Bojan är en liten besvikelse, speciellt med Caros usla taktik och sätt att coacha under match. Caro förtjänar helt klart mest kritik.
Tycker att Asenjo förtjänar minst hälften av Bojans ståhej. Om han lyckas prestera så här i ett topplag (som Atletico?) så bör Casillas akta sig.