Några frågor (och svar):
1. Var det straff?
Nej, självklart inte
2. Var det filmning?
Nej, han kommer med full fart och får kontakt med Pernia, han har ingen möjlighet att stå efter detta, använder mig av ett inlägg som jag skrivit tidigare:
Hur kan man filma då man är en meter upp i luften och får en kontakt med en annan spelare? Prova själv att komma i full fart, hoppa, samtidigt som en kompis hoppar upp och ger dig en knuff. Kom sedan in och berätta hur det gick, ska bli spännande att läsa.
Finns det verkligen så få här inne som spelar eller har spelat fotboll på en hyfsat hög nivå som vuxen?
Liverpool får en felaktig straff men jag tror inte att det finns någon professionell fotbollspelare i Spanien, England, Italien, Tyskland eller i någon annat land som inte skulle blivit nöjd över att ha fått en straff i 91:minuten då ens lag ligger under med 0-1, tror ni? Det finns tyvärr en hel del Chelsea och ManUfans här inne som bara vill svärta ner Gerrards rykte, vilket jag tycker är tråkigt. Fotboll är inte rättvist alla gånger och jag stödjer de som anser att något måste göras då fotboll ibland går från att vara en fotbollssport blir en bedömningsport, videorepriser eller speciellt måldomaren är två förslag. Nu ska jag inte ta upp med av eran tid eller plats på detta forum mera, vill bara avslutningsvis skriva att en eller tre poäng förmodligen inte kommer att betyda speciellt mycket i slutändan för varken er eller oss. Då vi båda är de bästa lagen och kommer att gå vidare från gruppen.
Lycka till i ligan!