Hauke//
driver du med mig, klubbledningar runtom i Europa som Moratti, Ramon C, Secco, Roman och Galliani sitter och smyg****** till hans 4-5 senaste matcher just nu.
2 CL matcher har gett 3 mål och 3 assist och man of the match i båda, det mot Schalke och PSV, inga lingonplockare a la Bate Borisov.
Ligan har gett 2 mål och en assist, även fast han plockades av några min in andra mot Recre för att vila honom, och han kom in andra mot Valladolid, så kan man säga att han spelat 2 hela matcher.
Så på 4 hela matcher har han gjort 5 mål och 4 assist.
en fotnot: 31 Aug, Spansk Fotbollsmedia.
"Real Madrid försökte att värva Kun Agüero från lokalkonkurrenten Atlético Madrid så sent som i förra veckan med ett bud på 55 milj.
Agüero har tidigare gjort klart offentligt att han aldrig skulle sätta sin fot i Real och ska enligt uppgifter från Spanien vara mycket nöjd med att Atlético inte ens övervägde budet från Los Merengues"
Aguero är en riktigt Colchonero, och har talat illa om Real vid flera tillfällen, men ändå försöker ni köpa honom, lite stolthet får man ju ändå ha, men som sagt, jag säger som spelarbetygen, Kun, världens bästa spelare just nu?
Nistelrooy - bara målskytt, rör bollen 2 gånger per match, bidrar inte till nåt spel, och har därför aldrig blivit eller kommer bli världens bästa, behöver spela i ett dominerande lag för att lyckas.
Zlatan - Assistkungen, i straffområdet dock ser han oftar mer dubbelt än rakt, och kommer förmodligen aldrig bli världens bästa pga av det.
Torres - Torres är Torres, han har allt, var bättre an Aguero förra året med en knapp marginal, detta år verkar dock Kun vara bättre, ett oroligt moment för Torres som kan göra att han aldrig tar hem världens bästa, är att han kan bli lite väl självisk i många lägen.
Kun - ja, tagit hem varenda världens bästa spelare, världens mest värderade, guldbollar, guldskor, alla FIFA utmärkelser man kan ta hem på ungdomsnivå.
Han gör mål(nisletrooy), han gör assist(zlatan) och är en lagspelare som jobbar för laget(vilket Torres inte gör i de flesta fall).