daniel77 och paniagua
Har också svårt för den där Montes, men lite roligt var det ändå när han exempelvis kallar Ljunberg för Mr. Gayumbos = Mr. kallingar =)
Men ja, han borde fortsätta med sin basket och skrika: TRIIIIIIIIIPPPPLLLLEEE och allt det där. Salinas den s.k. experten är ju en annan dåre man lätt tröttnar på. Men men vad ska man göra. Men det du berättade igår Daniel att det visar båda matcherna på tv låter ju förfärligt och vedervärdigt. Skicka ett mejl till dem Daniel! =)
När det gäller Allbäck så kan jag inte göra mer än att beundra "köttbullen" som jag kallar honom, för han står tamefan alltid rätt i straffområdet. Men det är ingen spelare jag föredrar och på senare tid nu så verkar han bara bråka med Ramos och igår med Antonio Lopez och Abbiatti och endast tjabba en massa - plus det där med att visa fingret till sin egen klack.
När det gäller den där Pippo så kan man ju fråga Del Piero vad han tycker om denne. Ferguson sa väl nåt för något år sen som resumerar Pippo ganska väl: "Mannen är tamefan född offside!" =)
Edit: Glömde skriva om matchen igår.
Var också på plats igår, hygglig match igår måste jag säga. Cleber blev jag imponerad av igår, tappar aldrig i positionsspelet och spelar rätt så smart. Har annars sett för lite av han. Aguero visar en fruktansvärd kyla i andra målet, men Daniel du som såg på tv, såg lite misstänkt offside ut? Men tycker Atletí gjorde precis var dom behövde igår, stod rätt i sina positioner och spela klokt framåt. Förresten kan någon förstå hur den där Norregaard, Wurtz och Kvist kan spela i en sån här match? Shit va dåliga dem va...
Daniel snart fredag! ;-)