Hahaha, har nu last igenom alla inlagg sedan mitt senaste :D En herrans massa underbart tjaffs (som det sig bor vara...) innan sasongens forsta derby!! Spider X - du hugger som fan!! Underbart! :)
Eftersom jag ej kan skriva pa Reals usla forum (overraskning??) sa tar vi det har: Ni Real fans som kommer in och tjaffsar som 4-aringar om vem som har storst ---, vad ar det svara att forsta?? Klart som fan vi ser oss sjalva som favoriter - allt annat vore en skam mot laget vi alskar! Vet att ni har manga kappvandare, men for guds skull... lagg av med fjantandet!
Folk varlden over forundras over eran FM-style Metrcato/silly season...tillochmed har i Mexiko efter Deans harjningar :)
Se nu till att, 1: Ej "tjocka till" min favorit Sneijder som ni gjorde med Ronaldo....
2: Detsamma med Heinze... lat han for guds skull behalla midjemattet...
3: En som dock bor matas ar stackars lille pojken Robinho - killen ar tanigare an grannens 11-ariga flicka! Ge han muskler, sa att han ej behover flyga, filma och fara i varje narkamp.
4: Inse att Franco ar borta - och yttrandefrihet rader i manga delar av varlden, speciellt i Atleti-forumet.
5: Att komma in och kasta skit pa frammande forum ar latt med tanke pa att nan som ens yttrar sig pa erat, blir avstangd. Sjalvklart ar ni valkomna for S-E-R-I-O-S-A diskussioner, men inget mer. Tack!
6: Derby hets hor till! Men vanta er ej att fa hora(sorry..) ER som favoriter har inne... Finns bara inte.
Sa...lat nu sasongen sakteliga rulla igang sa alla kan njuta - oavsett farg pa trojjan!!
ROJIBLANCO POR SIEMPRE !!!