Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
RK! skrev:Om det är som det står i införrapporten, så är petningen ett korrekt beslut. Man kan inte ha spelare på planen som inte ger hundra procent.
Profe Ortega skrev:Ett felaktigt beslut att bänka lagets bäste målskytt i ligaspelet utöver Griezmann som tyvärr är avstängd inför kvällens match. Vad gällande gnäll är det något som knappast skall vara ett skäl till att bli petad, då hade en dialog varit lösningen...
Kakan_Atletico skrev:Ser fram emot en stekhet toppmatch med mycket på spel! Rätt att sätta Mandzukic på bänken om han börjat gnälla!
Profe Ortega skrev:Naturligtvis är duon inte underskattade för oss men däremot för utomståendes ögon. När Atlético kommer på tal och hur det kommer sig att vi har nått dit där vi är idag, tillfaller all strålkastarljus på Simeone samt några nyckelspelare som har varit med under hela eran (Godín och Juanfran bland annat). När var det som man fick läsa om vilken inverkan som Ortega eller Burgos har på laget i diverse mainstreammedier i Sverige? Troligtvis inte...
eduardo c skrev:@Profe Ortega Jag vet inte om dom är så underskattade, i alla fall inte Profe ortega. vad jag har hört så ses han som en av de top tre bästa fystränarna i världen. jag antar att dealen som simeone får innefattar hans staff, annars vore det orimligt.
belgaren skrev:Profe Ortega Har funderat på samma sak ang Ansaldi. Väldigt tråkigt då jag tycker han är en klass bättre än Siqueira.
Kakan_Atletico skrev:Enligt mig så låter det vettigt. Det är han som är bossen. Hur många år är kontraktet på isåfall tro?
Profe Ortega skrev:Enligt Marca, kommer Simeone att få en rejäl löneförhöjning om argentinaren väljer att förlänga sitt nuvarande kontrakt med Atlético. Hans nuvarande lön ligger på €2.5m per säsong men den nya lönen ligger på €6m vilket skulle göra honom till personen som har bäst betalt i klubben (spelare inräknat). Simeones nya lön skulle även göra honom till Spaniens bäst betalde tränare (efter Ancelotti) och i Europa hade bara fem managers tjänat bättre än argentinaren.
Profe Ortega skrev:Är det bara jag som misstänker att Ansladi är mer eller mindre utfryst p.g.a. polisincidenten i samband med CdR-mötet mot Barcelona i Januari? Har väldigt svårt att det har med något sportsligt då Simeone hellre föredrar Siqueira som inte har defensiven som sin adelsmärke samt Gámez som är bortkommen på vänsterbackspositionen.
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )