Bra inlägg, greeneyes_x...
Jag håller med dig att han igentiligen inte gör någon nytta... Och varför ska man ha med honom då? Man blir så frustrerad... Alla vet vad han kan , varför lirar han inte bra då!? Igentligen, vad är det som gör att han inte lirar bra? Viljan? Eftersom han vill vinna titlar med Atletico så borde det ju inte vara det... Utvecklingen? hmm... Vad fan är problemet?... Han är väldigt hårt markerad i La Liga, men för det ska han ju inte vara såhär "dålig".
Men jag tycker ändå att det är kul att han stannar (!), för det var trots allt p.g.a honom jag fick upp ögonen för Atléti. Jag glömmer aldrig den där löpningen han gjorde (kommer inte ihåg mot vilka) från mittplan två mot en situation... Helt underbart. Men det var ju då, för några år sedan, och det kanske igentligen är dags och släppa det...
Jag tycker att Aguirre ska bänka honom några matcher, för alla vet ju hur det gick när han blev petad i landslaget. Jag tycker iallafall att han ska testa. Sen om Torres protesterar, så är det väl hans problem... Han måste få sig någon slags tankeställare.
En sak han har förbättrat sig på den här sesången är att inte gnälla lika mycket.. Men det räcker inte.. Nu har du chansen och visa vad du går för, Torres!! Ta den!
Aupa Atleti, contigo hasta morir.