Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Alexander Ivanovski(red) skrev:Jag personligen tycker Torres ser bättre ut, dock MÅSTE han fixa offside-positionen bättre.. väldigt irriterande.
Kakan_Atletico skrev:Men handsen på Messi? Hur fasen kan domaren missa den. Solklar. Sen armbågar han Gamez i nacken när han ska förbi borde varit utvisad efter en halvtimme.. Börjar ogilla "den" Messi allt mer.
Pelle_r skrev:Är de bara jag som blir lite förbannad när man ser hur Griezmann jobbar stenhårt medans Mandzukic inte tar jobbet stundtals, t.om lunkade lite sakta i en sekvens. Gäller ju att alla gör sin uppgift till 100% om vi siktar mot topp 3 i ligan. Men aja. Nya matcher väntar och Barca var helt klart värd vinsten.
gurra1993 skrev:Äre bara sjävklart för mig att vi måste sälja Mandzuktic i januari om vi vill gå långt iår. Han har och han kommer tyvärr aldrig passa in i våran spelsystem. Och för att vara så lång och stor som han är måste han kunna vinna betydligt mer dueller än vad han gör. Extra tydligt blire i toppmatcher som Ida där han är helt vilse. Visst han gör lite mål ibland men det räcker inte.
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |