Neeeeeeejjj!!
Kezman får inte gå.. Jag hade en stark feeling att det skulle lossna denna säsong..
Han visade det inte bara under försäsongen men har även sagt själv att han ska visa vem den riktiga Kezman är.
Han förväntades av oss att göra mirakel på den första säsongen efter 1 år på bänken hos Chelsea.
Snälla, give the guy a break..
Det finns få anfallare i världen som är så vass och positionssäker i straffområdet som en Kezman i form, Torres kommer inte ens i närheten. Han har fortfarande snittat målrekord i Holland strax efter Ronaldo.
Det är inte så lätt för målsputande anfallare att bli bänkad 1 år, sen göra mirakel på en gång.
Det fanns i orsak till att Chelsea köpte han, och när han hoppade in gjorde han bra.
Tycker synd om han. han borde få den ärliga chansen han förtjänar, jag tyker han om nån visade mest vilja förra med att löpa mycket och försöka iallfall medans andra gick och hängde med huvudet, klagade på domarn och visade dåligt humör.
Det kanske är bra att han går dit han blir uppskattad, medans vi lär byta ut halva truppen nästa år igen.
Jag tror stenhårt på att våra misslyckandet stavas med ett ord som vi inte har i klubben, det är "KONTINUITET"