Förlåt att man gnäller..
Men det är nåt fel på våran värvningspolicy!!
Jag uppskattar inte att man petar Lopez ur startelvan hur bra än Pernia är,, tycker man borde ha köpt en "backup" till Lopez istället.
Costinha måste vara århundradets dummaste köp, alla klubbar, alla kategorier. Lita på mig när jag säger att Costinha inte kommer göra nån glad när ligan sätter igång.
Nu har man proppat igen det deffensiva mittfältet med 4 riktiga medelmåttor istället för 2 bra.
Real ska nu värva Gago som var bra inom våra finansiella ramar när vi va ute efter han, men snålade på nån mille, precis som med Rosicky.
Jag har sett Brasse/Italenaren Lucas spela i Brasilanska ligan och jag är bra impad, han är komplett både deffensiv och offensiv på mittfältet med härligt passningsspel och det tungaste skottet jag har sett på länge,, varför fullföljer vi inte våra åtaganden.. Måste börja köpa lite sydamerikanska talanger som är överlägsna dom flesta spanska talangerna. Vi har ju alla en känsla av vad Agüero kan åstadkomma, fler såna tack!! Hur kommer det sig att vi inte har en enda brasse i laget? en sån bra brukar göra skillnad, för många såna blir för grötigt, kolla på Real. Kolla brasilanska ligan nån gång, många som håller extrem grym playmakerklass, finns liksom i deras blod att titta till vänster och passa till höger.