Atletico har de två senaste matcherna (Betis och Zaragoza) visat att man åtminstone har lite jävlar anamma. Spelmässigt har de gjort 2 gedigna insatser men förvaret begår ta mig fan självmord som vanligt. Pablos tafatta försök att ta bollen vid Zaragozas 2-0mål kan bara tolkas som uppgivenhet. Bedrövligt försvarsspel överlag. Om man ska gå in på enskilda spelare i truppen bör klubbledningen snarast fundera på hur man gör sig av med mediokra spelare som Luccin och Zahinos. Att Atletico behöver en defensiv mittfältare råder det inga tvivel om, men dessa herrar som turats om att ta sig an denna uppgift har inte lyckats särkilt väl. När det gäller allas favorit TORRES måste väl forumets läsare och skribenter inse att killen är fullkomligt oduglig. Har följt pojkens framfart de senaste åren och han har helt klart stannat i utvecklingen. Jag säger INTE att han är dålig, märk väl, men då klubbar som Chelsea är efter honom bör man sälja honom omgående. Atletico kommer givetvis att tappa lite av den klubbkänslan som han faktiskt symboliserar men killen tillför ju inte särkilt mkt på plan. Torres har alltid varit en spelare som jag haft blandade känslor för. Han är ojämn och är nästan aldrig vän med bollen. Han är ingen naturlig målgörare och därför har jag svårt att förstå de som säger att det är så jävla viktigt att få igång Torres. Det är bara att inse att killen inte kan nå högre höjder!