Vi har ju en ersättare till Zahinos, vi har ju Colsa, jag tror att han kan bli stark om han får spela lite, en trogen Atletitjänare, satt på bänken hela början på sässongen, kommer in och gör mål.
Jag kommer ihåg när Luccin spelade i Bordeaux, Marseille och PSG, han har spelat högerback också många gånger, tyckte då att han vara bra på den platsen, Luccin hinner inte täcka upp så stor yta på mittplan eftersom det är så stort avstånd till spelarna där framme, men han e duktig om han får en deffensiv kant att ta hand om, han är tuff och beslutsam men behöver polera markeringsspelet lite, har även offensiva kvaliteér, Om Colsa spelar lite mer så får han mitt förtroende, mycket med tanke på hans rutin, en sån enkel grej att han till t.e.x visste att om Torres springer med bollen på kanten så viker han nästan alltid in förbi en gubbe och lägger ett lätt inlägg eller går själv, man såg att Colsa läste det, och sprang i den ytan, RUTIN! Colsa hade även flera lägen mot Mallorca då nästan sprang rätt, men man kan inte begära mer än 1 mål av en pivote, det va fösta matchen också.
Hur ofta ser man Zahinos eller Gabi springa i offensiva "rätta" löpningar.
Dom där 2 springer omkring och leker kull på mittplan och gör en godkänd match typ var tredje gång.
Jag förstår inte varför vi inte valde Antic från början, om nu Antic går till Piss Real och det går bra för dom så kommer jag att få mardrömmar.
Jag vet inte hur många här som håller på Chelsea, inget illa menat men jag tycker inte såna klubbar är bra för fotbollen, jag tycker inte det för att dom tog Maniche ifrån ett behövande lag men för att det måste vara fifastraff att man bänkar så många stjärnor och beröva oss fotbollsälskare från att se dom.
Europafotbollen hade varit jämnare då.
Kan ni tänka er att dagens Chelsea, så fort det lyser en liten stjärna i fotbollshimlen nånstans så springer Roman dit med sin plånbok och bänkar honom till han blir 23 eller nåt istället för att han få gå till nån annan klubb och vi får se detta geni spela ofta och utvecklas som typ Torres.
Tycker synd om grabbarna på Chelseas ungdomsakademi som aldrig lär få spela på Stamford Bridge förutom John Terry som började innan Roman tiden.
För Chelsea så är det West Ham och Resten av världen som gäller.
Its a damn shame, ursäkta om jag har upprört Chelseafansen här inne men Chelsea är en bra fotbollsklubb med mycket "fotbolls" tradition, men Chelseas oljemiljoner är en skam för fotbollen.
min 11 med lite omgruperingar.
............Franco..............
........Perea....Pablo........
Luccin...................Lopez
............Colsa.............
Galletti................Petrov
............Maxi..............
.......Kezman..Torres.........
Maxi ska in i mitten bakom anfallarna för att komma till mer avslut själv eller när anfallarna viker in som Torres brukar göra och släppa den snett bakåt så ska Maxi alltid vara där och kruta. Maxi är vass och ett bra skott, men tvingas oftsast skjuta från långa avstånd, måste få Maxi fram i banan mer.
Aupa Atleti.