kharles:
din smygkommentar att jag är okunnig om spansk fotboll, det e synd att du bara tänker Barca hela tiden och inte vet vad som pågår nån annanstans.
Jag har spelat fotboll i 22 år sen jag va 4 år gammal, har spelat mig igenom Djurgårdens hela ungdomsverksamhet upp till juniorlaget, har varit ungdomsproffs i Vitesse i 1 år, ungdomsproffs i Leeds i 2 år, provspela i Romas ungdomsverksamhet när jag 18 , har trillat boll med Totti några gånger när han va runt 20 men fick knäskada i en träningsmatch mot Lecce ungdomslag, va borta 1 och ett halvt år, mådde dåligt och orkade inte komma tillbaka, åkte hem till sverige för att flickvännen va här, började plugga istället, Har amatörspelat i flera olika lag sen sess, men knät håller inte mer än 10 matcher per säsong. så vad har du gjort då fotbollsmässigt i ditt liv, förutom hårdläst Om barca. Det e ok att tälta framför camp nou men du måste ju ha lite kolla på annat också
jag är en inbiten Atleti fan, fick typ glädjestroke varje gång atleti gjorde mål förra sässongen, speciellt både 1-0 och 2-0 målet mot barca på camp nou.
Säg inte att du kan mer om spansk foboll än mig, för jag säger inte att jag kan mer än dig.
peace