Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
CosaFai? skrev:Spurs sägs vilja sälja Soldado, känns som att Simeone hade kunnat göra honom otroligt effektiv.. men samtidigt så vet jag inte om jag skulle vilja ha honom i Atletico.
ÄktaCulé skrev:Till er som jublar över vår poäng tapp: Ni kanske inte har tänkt på att ni själva har en svår bortamatch i Pamplona där de har tagit poäng mot oss och Real? Dessutom så kommer ni troligtvis att få känna på lite smisk från er storebror nästa vecka.
ÄktaCulé skrev:Till er som jublar över vår poäng tapp: Ni kanske inte har tänkt på att ni själva har en svår bortamatch i Pamplona där de har tagit poäng mot oss och Real? Dessutom så kommer ni troligtvis att få känna på lite smisk från er storebror nästa vecka.
bel0 skrev:Hittade en Kommentar på Fotbollskanalen som jag gillade väldigt mycket så delar med mig av den här, kanske var det nån av er här på forumet som skrev den vem vet? Men herregud vad det gnälls på Atlético. Är det fortfarande ingen som fattat att det är så här Atlético spelar på bortaplan. De ger medvetet bort bollförandet till Milan. Men snälla nån, vilket lag åker till San Siro och dominerar mot Milan förutom Barcelona? The största problemet är att det svider I arslet på det tradiotionella fotbollsfolket att en outsider som Atlético utan någon märkvärdig Europahistoria kommer och slår Milan på San Siro. Ingen hade klagat om det var ett större lag. Nu letas det ursäkter och pekas fingrar åt alla håll, man sågar spanjorer och argentinare. Att Atlético gjorde en bra taktiskt match och spelade efter sin resurser och efter omständigheterna som tex att det var ett bortamöte trots att de saknar rutin I såna här matcher är det ingen som orkar bry sig om. Nej nej, det är bara enbart så jävla synd om Milan, de fina oskyldiga killarna som bevarar fotbollen gullighet och renhet. Vad sorgligt och vackert. Snart kommer väl Birro med en krönika som kommer att få mig att vilja spy upp rosa moln och svartröda blommor. Buuhuu...
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |