Atlético - Forum

Atlético - Forum

Atlético - Forum country flag
Atlético - Forum shirt

Liga: La Liga

Arena: Estadio Vicente Calderón

Atlético - Forum

Diskussionsforum Atlético

Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
Är du inte medlem? Klicka här för att registrera dig.

Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?

465 registrerade röster.

TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

Atlético
Deion (red)
19 maj 2012, 17:30
Så en kille som tjänar multum (jämfört med oss andra) åker alltså ca 380 km för att hämta en bil från från hans agent just utanför Atléticos träningsanläggning (klubben han kopplats till hela året) istället för att hämta den någon annanstans i Madrid. Och dessutom besöker traningsanläggningen när hela laget är i Colombia. Vilken spelare är det han ska hälsa på? Och sen ska han alltså köra tillbaka ännu 380 km till norra Spanien. Är ganska säker på att han kan få bilen levererad med lastbil eller hemkörd. Bra jobbat AS!
Atlético
Mazzjo
19 maj 2012, 16:13
Enligt AS så var endast Botía i Majadahonda för att hämta en bil av hans agent.
Atlético
Deion (red)
19 maj 2012, 13:02
Sky Sports Radio transfer update sa för en stund sen att Diego Godín kan vara på god väg till Chelsea. Speciellt efter finalen där han "tog hand om" Llorente. Mer vet jag inte för tillfället.
Atlético
Antonio López
19 maj 2012, 04:20
Ändrades: 19 maj 2012, 04:20
Gaboro/ Första året betalade man 9 miljoner och skulle betala resterande förra sommaren. Men hur tänker du när du säger att man lätt ska sälja lagets bästa mittback för 10-15 miljoner? En av ligans bästa mittbackar rättare sagt, nu när defensiven äntligen ser stabilt ut är väl det sista man ska göra att rubba på den stabilaste brickan i spelet? Dessutom att gå i en förlust av försäljningen. Kakan/ In Cholo we trust ;) Han vet nog vad han sysslar med!
Atlético
Gaboro
19 maj 2012, 03:12
Zoran Skojade lite med en maräng, förstår inte varför inte barca utnyttjar sin 2,5 mille euro klasul på spelaren, 4 mille är ändå ett bra pris Om vi sedan skulle kunna sälja godin för runt 10-15 mille, lätt att han lämna i mitt tycke, det kanske är det som planeras för att inbringa pengar för "save Falcao" planen, eller? Rätta mig om jag har fel, men har för mig att vi betalade 9 mille euro för godin när han anslöt och att vi vid senare skede skulle betala ytterligare 9 mille euro, alltså 18 mille euro.. Eller är jag helt ute och cyklar?
Atlético
Kakan_Atletico
19 maj 2012, 02:06
Klart att det är positivt att ha bra spelare i truppen. Inte det jag menade. Utan om vi petar både Dominguez och Botia en längre tid så lär de tröttna för eller senare pga att de behöver speltid för att utvecklas. Hade hellre sett att Perea stannat kvar i klubben då han är en äldre spelare som inte utvecklas mer. Än att bänka en så talangfull spelare som Botia.
Atlético
Antonio López
19 maj 2012, 01:55
Skulle inte vara fyskam att ha 4 dugliga mittbackar för engångsskull. Vi hade ju problem med en liten trupp i säsongen som varit, att det är 1 spelare som kan avlasta en annan på varje position är bara något positivt. Speciellt om tanken är att gå hårt i alla 3 turneringar eller 2 av dem. Med skador, avstängningar, ett hektiskt spelschema och dylikt kan nog inte 4 bra mittbackar vara något negativt.
Atlético
Kakan_Atletico
19 maj 2012, 01:27
Jo jag vet att Perea lämnar. Men om vi värvar in Botia så har vi Miranda och Godin plus Dominguez och Botia. Båda spanjorerna måste få spela regelbundet för att utvecklas. Och jag anser att Botia är en man för startelvan. Så frågan är om Miranda eller Godin är påväg bort? Den sistnämnde har ju ryktats lite till höger o vänster under tidigare fönster.
Atlético
zoran
19 maj 2012, 01:04
Perea kommer lämna Atlético. Hans kontrakt löper ut i sommar. Förövrigt kommer Botía antagligen kosta runt €4 miljoner och inte €200,000..
Atlético
Kakan_Atletico
19 maj 2012, 00:10
Känns som om att någon av våra nuvarande mittbackar är påväg bort eftersom att Botia verkar klar. Vi kan ju inte ha fyra BRA mittbackar i truppen som ska ha speltid.
team shirt forum
CristianoRonaldoo
19 maj 2012, 00:00
Ändrades: 19 maj 2012, 00:02
Gaboro Ja, nu har ni ju 4 riktigt bra mittbackar. Edit: Om han ansluter alltså.
Atlético
Gaboro
18 maj 2012, 23:53
200 000 euro har det diskuteras i media faktiskt Riktigt bra värvning!
team shirt forum
CristianoRonaldoo
18 maj 2012, 23:47
Hur mycket ungefär, kommer Botía kosta er?
Atlético
Alexander Ivanovski(red)
18 maj 2012, 20:40
Super cupen mot Chelsea/Bayern spelas den 31 augusti kl 20:45 i Monaco!
team shirt forum
rawkus [siempre contra la peste blanca]
18 maj 2012, 18:03
zoran skrev:

@rawkus Då var även det ordnat. Något mer att tänka på?

Oj, tackar! Sorry om det lat grinigt for ovrigt, tyckte det var en enkel detalj som kan gora skillnad, i positiv bemarkelse :) Ps. En onskan till: Skriv "Falcao stannar... tills karriaren ar slut." Hehe :D
Atlético
zoran
18 maj 2012, 14:05
@rawkus Då var även det ordnat. Något mer att tänka på?
Atlético
Maxi Rodrigez
18 maj 2012, 04:41
Gaboro, Brädda truppen med en ytter forward, playmaker (om Diego försvinner), Def.Mittfältare (inget träben eller passnings osäker än) och sen möjligtvis en vänsterback :)
Atlético
Gaboro
18 maj 2012, 01:36
Burak yilmaz, Clerc och valero eller jurado känns som typ de enda man "behöver" värva.. Då räknar jag med att Diego försvinner.. Sedan sälja av RG och Costa.. Även perea lämnar och lopez lämnar vilket känns som att det öppnar upp för löner typ.. Eller vad tycker ni vi behöver värva och sälja av? Dels för att spara pengar och dels för att bygga ett slagkraftigt lag, typ ersätta Diego
team shirt forum
rawkus [siempre contra la peste blanca]
18 maj 2012, 00:11
Finns det mojlighet att under "Altas y Bajas" skriva dit vilket lag spelaren i fraga tlllhor? De flesta vet jag genom namnet, men ej alla namnges i respektive klubb. Tanker pa denne: "Jamel Saihi (27.01.1987, 181 cm, 73 kg, högerfotad, defensiv mittfältare) - Den 25-årige tunisiern ligger på en imponerande 13:a plats i passningsligan den här säsongen med sina 85,8% till korrekt adress. Det är dock långt ifrån en kreativ fotbollsspelare som Atléticos klubbledning verkar vara intresserade av, snarare så liknar han Paulo Assuncao i sitt spel och är en mycket duktig defensiv kraft på mittfältet. Än så länge väldigt lösa rykten dock..(17/5)" Kanske kan redaktionen krita dit ett litet "Montpellier" under beskrivningen("hogerfotad, defensiv mittfaltare"?
Atlético
Kakan_Atletico
17 maj 2012, 19:12
Kvalité till rätt pris är det som måste värvas. Burak från Trabzonspor är väl en sådan lirare i mitt tycke. 5 miljoner euro för Raul Garcia, gärna för mig! Zoran, är skulderna så enormt stora?
Atlético
zoran
17 maj 2012, 17:10
Ändrades: 17 maj 2012, 17:11
@Jonneboi För att klubben har massiva skulder och en skatteskuld på ungefär €200 miljoner (officiellt), vissa tror den sträcker sig ända till €500-600 miljoner.. Gil Marín har även en skuld till Marbella på €105 miljoner. Ungt garanterar ingenting förövrigt. Det är kvalité man måste värva.
Atlético
Jonneboi
17 maj 2012, 16:55
Varför behövs 20-30 miljoner euro extra nästa sässe för att behålla Falcao? Hoppas ledningen värvar ungt och smart i sommar istället för herrar på väg nedför i karriären som vill ha lite för feta lönekuvert i förhållande till motivation och klass.
Atlético
Gaboro
17 maj 2012, 14:45
vilken assist av pedro till kokes mål ! Grande !
Atlético
garmawi_90
17 maj 2012, 05:40
Stekhete Koke! 2-0! Grande! :D
Atlético
garmawi_90
17 maj 2012, 05:12
Pedro spelar. där ser man! Kul för grabben!
Atlético
Alexander Ivanovski(red)
17 maj 2012, 05:09
Offside...
Atlético
Alexander Ivanovski(red)
17 maj 2012, 05:09
2-0 GOOOOOOOL TIGRE!
Atlético
Antonio López
17 maj 2012, 05:03
Fint det tackar jag för, jo någon promille finns det nog när jag får skriva om varje ord i princip haha. Men det är bara bra, något att göra innan man avslutar kvällen! Tackar!
Atlético
Alexander Ivanovski(red)
17 maj 2012, 04:57
Antonio Lopez: Du ska se när spelet drar igång, fyf*n vad snabbt det går.. Om du har lite promille i kroppen kommer du inte hänga med hahahh Stream har du i länktips!
http://lacanchatv8.blogspot.se/2012/04/senal-1.html

Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )

Sök på forumet efter innehåll:

Sök efter inlägg postade av:

Sökningen visar inlägg från det senaste året som matchar din sökning.

Spel utan konto innebär att man använder e-legitimation för registrering.

spela18-logostodlinjen-logospelpaus-logospelinspektionen-logo