20corona// Jag vet faktiskt inte, för han gjorde nytta, krigade och jobbade på bra i Geta, sen drog han i väg till Ukraina och skrev ett 4 års kontrakt med Dnpro Dntropetrovsk, efter deras mindre lyckade EL satsning försöker dom kanske få in lite cash i klubben, eller så funkar det helt enkelt inte där i Dnpro .....
Han skulle nog kunna göra ett bättre jobb än båda två just nu, fast jag gillar Paulo Assunção som komplement spelare, fan vad han var i början, när han kom till Atléti, som en äkta garbage man och rensade upp :) sen går det att få ut MYCKET mer av Gabi, Stor del till tränar bytet är nog just att det gått så trögt på mittfältet och avsaknaden av kompetens när det gäller att använda Falcao's styrkor som striker på rätt sätt. M’Villa är en riktigt bra spelare.Jag måste kolla upp Rios och Caicedo. Sen när det kommer till Derek Boateng så är jag ytterst enögd,då jag tidigt såg hans kvaliteter som OM när han spelade i Sverige.
Aupa Aupa// Med din 11:a skulle hela Vicente Calderon ställa sig upp och sjunga Viva España. Helt klart värt ett försök någon match ;)