Kakan// Miranda har snudd på varit en katastrof i vår tröja. Det jag däremot skulle vilja se är att Arda, Diego och Gabi kunde variera sitt spel mer på mittfältet och inte kladda så mycket med bollen (läs Reyes handbolls klister på dojjorna, den sista tiden)och ibland spela mer one touch samt gå rakare på mål med fart, Det, med ett snabbt kantspel tror jag skulle passa Tiger’n perfekt.
Kun Kun Kun// Det finns en lyckad försäljning, men då sket det sig med ersättaren, eftersom det var i sista sekunden(Atlético Madrid i ett nötskal).
Heitinga. Han ville lämna och var lite som en handgranat i backlinjen direkt efter smekmånaden, då han var okey, under sin korta tid.
Tänkte att jag skulle försöka att knyta ihop det här, så från handgranat till Bomb ! Jag är nog ensam här på vårt forum om att inte ha sett Piatti’s storhet än, missförstå mig inte. Han är hur grym som helst med bollen och snurrar upp i stort sett vem som helst, nästan tio centimeter kortare än Messi och 10 kg lättare. Snubben har grymma skillls, helt klart. Gaboro, du får väl övertyga mig. :)