Härligt att säsongen äntligen är igång. Kommer att bli ett riktigt intressant år.
Jag tror att FFF:s ledning är riktigt smarta. Främst genom att tro på och ge de spelare som förde upp laget chansen. Några värvningar har man ju tvingats göra då Hansen, Ervik, Eliasson och Sköld själva valde att lämna. Men där har man hittat fullgoda ersättare som passar in i FFF:s härliga gäng. Rydén, Joza och Sjöstedt där bak. Stoffe och framtidslöftet Hampus Svensson på mitten plus ev några egna från U21.
FFF har bra anfallare som jag tror på men då skadeläget är som det är på Zampi och Zlatan tycker jag bara att det är kul att man vågar "krydda" med något/några lite mer spektakulära utlandslån som Donyoh. Att Bangura skulle komma hit tror jag inte på men OM det ändå skulle ske (eller att man hittar någon annan i samma klass) så tycker jag att det skulle vara fantastiskt kul. Även om det naturligtvis är en kortsiktig lösning. Det viktiga är att inte få hit några "divor" som inte passar in i gänget och förstör den fantastiska stämning i truppen som alla pratar om. Då kan det kvitta.
Men jag är inte orolig. FFF:s ledning verkar ha koll på läget och vet vad de gör.
För övrigt så vore det kul med lite intervjuer o liknande med spelare och ledare på hemsidan. Händer lite för lite där tycker jag.