Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46361 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mr_yellow skrev:Bra nyförvärv från Lund… Inte så säkert längre att Gabbe och Tim är självklara valet…
Zackie skrev:Tycker hellre vi lägger stålarna på offensiva pjäser, vi har 2 riktigt bra MB sen har vi som backup Linus B o Nisse, räcker gott i denna serie, Borgryd kan väl oxå spela MB?
Tuta och Kör skrev:Undra om det finns några bra mittbackar som man kan värva? Kanske som back upp och jag hade för mig att Åtvidaberg åkte ur ettan. Inte vår gamla spelare Ahmadi bra alternativ som backupp? Stor och ändå fått lite erfarenhet av div.1 Plus kanske vill flytta hem. Sedan såg jag att Lorik Ademi har börjat i BK Olympic, samma serie
Glory_FFF 1928 skrev:Skulle tippa på Helsingborg kanske?
snutstrut skrev:Någon som vet var Hintsa tänkte spela härnäst? Lite konstigt att säga nej till Falkenberg utan att ha något annat klart?
snutstrut skrev:Någon som vet var Hintsa tänkte spela härnäst? Lite konstigt att säga nej till Falkenberg utan att ha något annat klart?
snutstrut skrev:Nej, jag menar inte att FFF är ett lag med allsvenska kvalitéer. Absolut inte. Jag menar mest att Vbg är ett lag som är nedtryckt i fotsulorna. De var totalt överkörda förra året och vann nästan inte en enda försäsongsmatch. De vann 3 matcher (!) av 30 under säsongen. De var så pass dåliga att jag tror de hade fått de svårt även om de hade fått spela sina matcher förra året i Superettan. 38 spelare i truppen i total oreda. De kanske får ihop sitt paket här under året. Men nu under hösten och just idag tror jag faktiskt Falkenberg är ett bättre lag än Varberg. Men de har mer pengar än Falkenberg att bygga ihop något fungerande igen. Med ny tränare. Och budget att köpa in spelare från tex Skövde. Högre lön i Vbg än i Skövde. Inte bättre fotboll. Sen om Skövde är ett bättre lag än Falkenberg? Jag orkar inte ens tänka på den där jäkla ismatchen något mer. Så jag lägger ner det!
Brattebobo skrev:Hade gärna sett det med, men vad grundar du det på… de tar väl bl.a. in de bästa spelarna från Skövde förra året nu med nya tränaren. Och vi var inte ett bättre lag än Skövde. Så länge vi är ett Ettan-lag kan vi inte vara övertygade om att vi är bättre än lagen i högre divisioner, bara att lägga ner… Meningslöst att påstå att vi 10 januari är bättre än BoIS med helt andra resurser nu efter lite elit-TV-pengar ett par år. Även om jag som sagt hoppas vi återtar platsen ovanför någon gång…
Don Godiva skrev:Det handlar bara om att det inte var tillräckligt med pengar
Brattebobo skrev:Hade gärna sett det med, men vad grundar du det på… de tar väl bl.a. in de bästa spelarna från Skövde förra året nu med nya tränaren. Och vi var inte ett bättre lag än Skövde. Så länge vi är ett Ettan-lag kan vi inte vara övertygade om att vi är bättre än lagen i högre divisioner, bara att lägga ner… Meningslöst att påstå att vi 10 januari är bättre än BoIS med helt andra resurser nu efter lite elit-TV-pengar ett par år. Även om jag som sagt hoppas vi återtar platsen ovanför någon gång…
FotbollsFFantast skrev:Brorsans sorti ifjol i klubben så var det väntat….
Glory_FFF 1928 skrev:Tack för denna tid Oliver! Men hade hellre sätt att Ärlig lämnade...
snutstrut skrev:Jag är helt övertygad om att Falkenberg är ett bättre lag än Varberg i dagsläget.
Zackie skrev:E ju en jävla skillnad på Elfsborg o Varberg, lite stolthet har man kvar, skulle aldrig förespråka att bli en farmarklubb till Varberg!
Don Godiva skrev:Finns en del bra spelare som skulle passa i FFF Kom ihåg vad som hände när FFF fick fyra från Elfsborg
Visar 1 till 30 ( av 46361 poster )