Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46355 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Brattebobo skrev:Varannat år…Vi möter lag 13. Synd vi inte fick göra det förra året, då var Östersund en nitlott.
Fafu skrev:Nån som vet vad som avgör i år om vi möter lag 14 eller lag 13 i superettan? Har för mig att det inte var så enkelt som att bästa tvåan i div 1 möter 14. Men kom inte ihåg mer.
Långabollar123 skrev:Max 2 ändring mer gör han inte. Kanske villar gamle Adam och kanske in med Remo för han gjorde piggt inhop Men det kommer bli tufft imorgon, dom kommer kriga på deras åker plan.
Brattebobo skrev:Har vi nånsin sett hur denna tränare agerar i ett läge där tabelläget är helt spikat med två matcher kvar och vi vet att ett kval ligger framför? Du kan nog vänta dig förändringar… Han kommer iallafall agera annorlunda än om Oddevold hade snubblat idag. Kanske inte nödvändigtvis jättemkt med startelva, men definitivt med speltid för olika spelare…
Tuta och Kör skrev:nej du så funkar inte denna tränare tyvärr.
Brattebobo skrev:Det blir inga nagelbitare mot Torn och Olympic nu ;) Borgryd, Edvin och Sewen startar väl… Låt Tim hålla igång lite lagom så ångan är uppe men max en halvlek.
Zackie skrev:Köra på med bästa 11:an, bibehålla tempo o form, hade det vart som så att vissa började se slitna ut så absolut, eller om tex Aguda, Stålheden eller Tim riskerar avstängning i första kvalmatchen, men nu e de mer tvärtom, alla verkar ha bra form o spelet flyter, att spela en match i veckan klarar alla. Sen kan man tycka att de som suttit mkt på bänken skulle få d så spela nu men resonemanget funkar längre ner i divisionerna. Här gäller det i slutändan mkt pengar o klubbens framtid. På lördag vill jag se Tim E Borgström Stålheden Gabbe Adam Melker N Stoffe Sibelius Aguda Remo Hintsa
Tuta och Kör skrev:Kan inte tänka mig att varningarna följer med in i kvalet?? Isåfall måsta man tänka noga men jag tror inte det.
Zackie skrev:Köra på med bästa 11:an, bibehålla tempo o form, hade det vart som så att vissa började se slitna ut så absolut, eller om tex Aguda, Stålheden eller Tim riskerar avstängning i första kvalmatchen, men nu e de mer tvärtom, alla verkar ha bra form o spelet flyter, att spela en match i veckan klarar alla. Sen kan man tycka att de som suttit mkt på bänken skulle få d så spela nu men resonemanget funkar längre ner i divisionerna. Här gäller det i slutändan mkt pengar o klubbens framtid. På lördag vill jag se Tim E Borgström Stålheden Gabbe Adam Melker N Stoffe Sibelius Aguda Remo Hintsa
mackattack2 skrev:Om vi säger att det blir kval. Vilket är bäst att lufta truppen dom återstående matcherna eller köra på med samma 11:a och försöka behålla formen? Förra året luftades truppen inför kvalet.
Tuta och Kör skrev:Intressant att höra vad Patrik Ingelsten tyckte om matchen att det inte var rättvist att dom förlorade och att dom förde matchen dock är det väldigt svårt att slappna av när FFF ställer om på omställningar med spetsspelare som Aguda och Hintsa. Då går det väldigt fort för Div.1 säger han och att denna match höll en väldigt hög div.1 match Falkenberg har några spetsspelare som håller hög klass och som kan vara avgörande i kvalat. Bara vi inte fegar hemma första matchen så ska kvalet gå bra.
mackattack2 skrev:Om vi säger att det blir kval. Vilket är bäst att lufta truppen dom återstående matcherna eller köra på med samma 11:a och försöka behålla formen? Förra året luftades truppen inför kvalet.
Tuta och Kör skrev:Vill möta J. södra eller AFC
Visar 1 till 30 ( av 46355 poster )