Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | ![]() | 22 | 12 | 5 | 5 | 41 |
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
7 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46637 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Glory_FFF 1928 skrev:Skövde AIK i kvalet!
FFF_Klagshamn skrev:Snälla HIF vinn förhelvete..
FotbollsFFantast skrev:Kan ju vara så att de vill låta laget koncentrera sig på uppgiften de har nu? Ser en poäng i det. Kontraktdiskussionerna lär bli fokus på 27/11 och framåt
Don Godiva skrev:Tråkigt
FotbollsFFantast skrev:Kommer aldrig hända igen.
Don Godiva skrev:Per Zetterberg i styrelsen med den erfarenhet han har skulle vara en klar förstärkning
Zackie skrev:En mkt märklig strategi, kravbilden måste ju va att man ska spela på ett visst sätt samtidigt som detta då måste generera bra resultat??? Sen vet jag inte om Mårten e rätt man för detta uppdrag, han va ju i FFF innan, gick till 2åker, fick kicken sen väljer FFF att ta tillbaka honom…. där har vi väl lite grand av vår svaghet den såkallade svågerpolitiken vilken iofs finns i de flesta mindre klubbar där vänskapsbanden är för hårt bundna???
snutstrut skrev:Jag tyckte det lät väldigt…lamt i HN. ”Vi har inga som helst resultatkrav på våra lag”. ”Målvakten måste kunna spela ut bollen med fötterna. Mittbackarna förväntas sedan kunna sätta igång spelet när de fått bollen från målvakten och så vidare.” Ok…
snutstrut skrev:Jag tyckte det lät väldigt…lamt i HN. ”Vi har inga som helst resultatkrav på våra lag”. ”Målvakten måste kunna spela ut bollen med fötterna. Mittbackarna förväntas sedan kunna sätta igång spelet när de fått bollen från målvakten och så vidare.” Ok…
FotbollsFFantast skrev:Ja intressant å intressant….många har ju lämnat U 19 innan och under säsongen 2023. Gör väl knappast att det blir lättare att få fram A-lagsspelare. Tror inte spelare lämnar HBK och Bois frivilligt i de kullarna. Samtidigt finns inte mycket tålamod i ungdomarna heller….
Lagkamraten skrev:Jönköpings Södra IFs styrelse har med omedelbar verkan beslutat att arbetsbefria nuvarande tränarstab i herrlaget. Anledningen till beslutet är uteblivna sportsliga resultat, samt ett försök att få in ny energi i truppen inför säsongsavslutningen. Ny tränarstab blir huvudtränare Niclas Tagesson tillsammans med två assisterande tränare, Tommy Thelin och Fredric Fendrich.
Lagetvidhavet skrev:Tequila!!? Duh-duh-duh-duh-duh-duh-duuuhh!!
Don Godiva skrev:Hallands Nyheter ang U19 intressanta tankar hur FFF tänker
Långabollar123 skrev:Det är ju exakt så jag menade. Just spelaren plus några till som är på gränsen kan man väl göra klart med. Har ju inte med vilken serie vi ska spela i. Sedan fattar jag som Aguda , Hintsa , Borgström att man inte får något svar. Men alla andra unga ? Melker L , Oskar, Emilov Vad händer ?
Brattebobo skrev:Instämmer. Helt meningslöst att tänka på nu. Så mycket avgörs ändå av vilken division vi spelar i nästa år. Fattar man ju att typ inga kontrakt skrivs på innan detta är avgjort, särskilt inte vad gäller de spelare som är redo för spel på högre nivåer. Vi lär vilja behålla så mycket som möjligt i princip. Sen tycker man ju att några har gjort sitt på högre nivå, men hur klubben agerar vet man aldrig. Har en spelare som Sewen utgående? Där är ju en som helt fallit bort i år känns det som.
Visar 1 till 30 ( av 46637 poster )