Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
TOTALT 47309 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Tuta och Kör skrev:Ingen har sagt att det kommer bli lätt match. Jag hade heller spelat mot ÖIS eller SÖDRA för Skövde har inte eget spel, dom utgår bara ifrån motståndarna och på hörnor och inkast. Ska FFF slå dom så är nyckeln hemma på Falcon för sedan köra med tandskydd på deras åker. Herre gud som den såg ut idag. HIF hade stora problem att rulla bollen.
Mr LobaLoba skrev:Tror ni ska vara lite mer rädda än så,
Mr LobaLoba skrev:Tror ni ska vara lite mer rädda än så, På de 8 senaste har Skövde 5-2-1.. deras första halva av säsongen som gjorde att dom hamnade där dom är. Om den hade gått bättre undrar jag inte om de hade kunnat hamna på övre halvan. Upp till bevis för er! Lycka Till
snutstrut skrev:Jo, men det känns väl bra med Skövde? De har flest förluster i serien. Har hoppat upp ett par placeringar men är ändå 2p från att åka ur. Så det är ju knappast ett välmående lag man möter. De har ju harvat hela säsongen medan Falkenberg gått som ett tåg sedan i somras. Det här kommer Falkenberg lösa. Håller man bara farten uppe kommer det lösa sig. Det är jag övertygad om!
Glory_FFF 1928 skrev:Skövde AIK i kvalet!
FFF_Klagshamn skrev:Snälla HIF vinn förhelvete..
FotbollsFFantast skrev:Kan ju vara så att de vill låta laget koncentrera sig på uppgiften de har nu? Ser en poäng i det. Kontraktdiskussionerna lär bli fokus på 27/11 och framåt
Don Godiva skrev:Tråkigt
FotbollsFFantast skrev:Kommer aldrig hända igen.
Don Godiva skrev:Per Zetterberg i styrelsen med den erfarenhet han har skulle vara en klar förstärkning
Zackie skrev:En mkt märklig strategi, kravbilden måste ju va att man ska spela på ett visst sätt samtidigt som detta då måste generera bra resultat??? Sen vet jag inte om Mårten e rätt man för detta uppdrag, han va ju i FFF innan, gick till 2åker, fick kicken sen väljer FFF att ta tillbaka honom…. där har vi väl lite grand av vår svaghet den såkallade svågerpolitiken vilken iofs finns i de flesta mindre klubbar där vänskapsbanden är för hårt bundna???
snutstrut skrev:Jag tyckte det lät väldigt…lamt i HN. ”Vi har inga som helst resultatkrav på våra lag”. ”Målvakten måste kunna spela ut bollen med fötterna. Mittbackarna förväntas sedan kunna sätta igång spelet när de fått bollen från målvakten och så vidare.” Ok…
Visar 1 till 30 ( av 47309 poster )