Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:En brutal gårdag men det var inte igår vi åkte ur serien. Sanslöst ihåligt försvar under hela säsongen har gjort att vi är där vi är idag. Det måste vara förstaprio när man nu ska skapa en nu, nästan helt ny trupp. Öhman lär väl dra. Tobbe K slutar. Borgström och Norén kanske kvar. Kanske Englund. Frågan är dock vill man satsa på dessa? Anfallet är jag inte orolig över. Hoppas Nsima och Hintsa stannar. Sajna Wede också. Svåra men ack så viktiga val dom närmsta veckorna. Hoppas dom inte tänker i allt för gamla spår… Och sist men inte minst: Vi måste ha en ny tränare.
Lagetvidhavet skrev:En brutal gårdag men det var inte igår vi åkte ur serien. Sanslöst ihåligt försvar under hela säsongen har gjort att vi är där vi är idag. Det måste vara förstaprio när man nu ska skapa en nu, nästan helt ny trupp. Öhman lär väl dra. Tobbe K slutar. Borgström och Norén kanske kvar. Kanske Englund. Frågan är dock vill man satsa på dessa? Anfallet är jag inte orolig över. Hoppas Nsima och Hintsa stannar. Sajna Wede också. Svåra men ack så viktiga val dom närmsta veckorna. Hoppas dom inte tänker i allt för gamla spår… Och sist men inte minst: Vi måste ha en ny tränare.
FalkenbergsFF skrev:Dra åt helvete Håkan Nilsson. Jag hatar dig av hela mitt hjärta - och dessa ord är en bara en bråkdel av mina känslor. Fyfan
Brattebobo skrev:Hintsa stannar säger han i HN: ”Vi ska upp. Det är en sak som är säker. Jag ska stanna”. Mycket bra isf!
Tuta och Kör skrev:Ja det tror jag 100% på något sätt.
Brattebobo skrev:Och sportchefen tror du blir kvar?
Tuta och Kör skrev:Verkligen men jag tror nog att Håkan vill få in pengar så han kan säga att han har gjort något bra.
Brattebobo skrev:Hintsa stannar säger han i HN: ”Vi ska upp. Det är en sak som är säker. Jag ska stanna”. Mycket bra isf!
Alex019 skrev:Fan vad surt. Vet hur det känns. Alltid fina bortamatcher i Falken. Ni kommer tillbaka.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )