Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Emil skrev:Varför går så många in på Samuel Adrian när vi har en backlinje som inte ens platsar i korpen. Har han kört över era husdjur eller vad?
FFF_Emil skrev:Att ha ABW på bänken i denna matchen borde vara olagligt och bestraffas med livstid fängelse
Tuta och Kör skrev:Bra igen dock har jag lite till jag vill lägga till. HIF kan säkra redan innan matchen och vinner dom så är Norby körda? Har jag fel?
lars_fff skrev:Gulvitt är tillbaka! Vi snackar ner den hjärtskärande och hemska förlusten mot laget man helst inte vill nämna vid namn och gör vårt bästa för att repa mod inför sista chansen, Norrby borta på lördag. Enbart tre poäng och 1000 procent sånginsats gäller. Det är nu vi behövs som mest och visar att vi inte är några medgångssupportrar. We're not dead yet! Häng med, framförallt till Borås men även i podden. /Lars - Eric
Mac_ skrev:Nej. Går det åt helvete så blir det helt enkelt som så att vi vinner båda våra återstående matcher, GAIS förlorar två, men eftersom Vasalund samtidigt vinner båda sina matcher så blir det degradering. Men men, alla till Borås!
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )