Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FFF_Emil skrev:Hur kan han bänka Anton som varit en av våra bästa spelare denna höstsäsongen???
Lagetvidhavet skrev:Vad har vi för känslor inför imorgon då? Revansch ifrån vårmötet är på sin plats. Vi kontrollerade matchen men lyckades ändå tappa det sista delen av den matchen. Samma lag som senast tycker jag. Kämpa gula!
Zackie skrev:Tror inte jag heller, men just den känslan e lite farlig, 2012 när man hela tiden tänkte, jaja detta löser sig. Skillnaden då från nu e att då åkte vi ner på kval efter sista omgången efter snöplig förlust mot Jsödra o alla va lite i chock, sen klarade vi kvalet med ett nödrop. Nu har vi i princip vart i botten sen omg 1. Fortsätt som senast så ja då löser det sig, men inte av sig självt utan stenhårt jobb gäller. Mot Öster Noring Borgström Öhman Norén Crazy ABW Aguda Adrian Wede Nsima Kizito Förresten varför byttes Wede ut i lördags, va inte han en av de bättre, den som vågar ta tag i bollen o har en tanke hela tiden med de han gör, eller missade jag nåt???
Långabollar123 skrev:Vi kommer aldrig åka ur. TRO MIG !!!!!!
FFF_Klagshamn skrev:Adam Ladebäck bjöd Norrköping på nya poäng igår mot MFF med såg jag. Den mannen älskar Norrköping
Brattebobo skrev:De enda två förlusterna jag känner man kunnat acceptera i år är mot de två lagen som just nu ligger etta och tvåa. I matcherna mot HIF och Värnamo mötte vi bättre motstånd. Övriga förluster känns bara så dumma, onödiga, jag vet inte vad…. Men det hjälper inte ett smack givetvis. Vi är ännu i botten.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )