Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Hey baberiba skrev:Men hallå! Alla ni som klagar på det uppkomna problemet borta mot J-södra! Tror ni verkligen att J-södra gör allt för stoppa YWP att komma till Stadsparksvallen för heja fram sitt lag? Har ni inte läst förklaringen till detta som kom från J-södra. Med obyggnationen mitt i denna pandemi osv. Vad är det som är så svårt att förstå? Jag är helt säker på att FFF hade gjort precis likadant. Så släpp detta nu!
mr marty skrev:Att jämföra Södra med afc är fan sjukaste jag läst på länge...
mr marty skrev:Att jämföra Södra med afc är fan sjukaste jag läst på länge...
FFF_Klagshamn skrev:Kan inget annat än att hålla med
Nacka spelade med AIK skrev:jaha är Jönköpings Södra Smuts nu också???? Får jag fråga : är det 51% smuts , 49% smuts eller Hela100% smuts.....!? Allt handlar om pengar.......
Lagetvidhavet skrev:Jönköping gillar inte bortasupportrar tydligen. Farlig utveckling som dom representerar. Tack för gästvänligheten… Klåpare!!
Zackie skrev:Jönköping e smuts!
FFF_Klagshamn skrev:Riktiga AFC-fasoner som Jsödra visar upp. Vidrig klubb
Zackie skrev:De är alltid lätt o va efterklok, senast mot VSK körde vi 5 backslinje i slutet vilket visade sig vara lyckat, såg stabilt ut skrev vi då. Idag blev det tyvärr ett annat utfall. En undran bara, E Kizito o Nsima så dåligt tränade att de inte orkar mer än ca 70 minuter??? Tränar de inte lika mkt som tex Adrian, visst Kizito har vart skadad men sa ju själv för någon vecka sen att de inte är ngr problem. Vi behöver Kizito o Nsima där fram längre o ABW på kanten, o snälla bara hoppas att Adam E snart kan köra en hel match!
Storstads Suporter skrev:Mig vettigt så var det ingen isektion jijja som skrek sådana ord
Zackie skrev:Efter 1:a halvlek började man ju räkna på målskillnad, tänk om vi kan göra 3 mål i 2:a oxå, då e vi ju snart ikapp övriga lag även med målskillnad, spelarna kanske tänkte så oxå??? Tappar fokus vilket tyvärr e väldigt lätt o då kan de bli så här. Men Norén, suck, så får inte en bollbehandling se ut i Superettan!
Zackie skrev:Efter 1:a halvlek började man ju räkna på målskillnad, tänk om vi kan göra 3 mål i 2:a oxå, då e vi ju snart ikapp övriga lag även med målskillnad, spelarna kanske tänkte så oxå??? Tappar fokus vilket tyvärr e väldigt lätt o då kan de bli så här. Men Norén, suck, så får inte en bollbehandling se ut i Superettan!
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )