Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46356 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Danielos skrev:"avbryter samarbetet med" Så fin omskrivning för att sparka tränaren! Jag förstår att man känner att man måste agera men samtidigt blir det så ovärdigt avslut för en tränare som lett laget i klubbens starkaste era någonsin!
Danielos skrev:"avbryter samarbetet med" Så fin omskrivning för att sparka tränaren! Jag förstår att man känner att man måste agera men samtidigt blir det så ovärdigt avslut för en tränare som lett laget i klubbens starkaste era någonsin!
FotbollsFFantast skrev:Hade hellre sett intervjuer med riktigt förbannade spelare som brinner för revansch, detta skrämmer ju en mer.... som att de fan inte inser situationen vi är i ??
FFF_Rosengård skrev:Jalla alla spelare i truppen kan ställa sina platser till förfogande. Låt de hungriga ungdomarna spela resten av året. Hemma i Rosengård nu efter dagens katastrof och det är många som är upprörda här i mitt bostadsområde.
Storstads Suporter skrev:Nu måste styrelsen vakna och välja att SPARKA HASSE så långt dom orkar
Sammo_FFF skrev:de fick in ett mål i den tredje tilläggsminuten av en. Man behöver ju inte läst mycket matte för att inse att det är sjukt orättvist?
Visar 1 till 30 ( av 46356 poster )