Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Gusten II Adrian skrev:He he, Varberg tror att det är en konspiration mot dem. Och HN håller med. Säga vad man vill, men Persson är bra på att skapa en ”vi mot världen-känsla” i gruppen.
Brattebobo skrev:Nä nu vänder vi på den här skutan. Krossa Värnamo härnäst och rulla sedan igång stora segertåget!
FFF-experten skrev:Jag tycker det är kantspelet som inte fungerar...Vi hotar för lite där. Sedan väger vi lite för lätt i luftrummet där bak och är inte tillräckligt noggranna i försvarsspelet. Titta på första insläppta målet igår tex...Den bollen ska rensas långt upp på läktaren. Istället spelar man den rakt in i gapet på motståndaren. Men men, bara att bita ihop och komma igen...
Tuta och Kör skrev:Håller med. Vi måste blicka framåt och jag tar bara med mig första 60 min vi spelade för det såg väldigt bra ut och ska man peta på något negativt så är det inläggen och dessa långa inkast, måste vara noga där. Spelarna Norling = Stabil Borgström = Stabil också men väldigt stressad när han har bollen dock kommer det med erfarenheten, han är ung. Björklund= Stabil helst så lite boll som möjligt Tobbe = Blandar och ger men är lagkapten Englund= Jobbar hårt upp och ner men händer inte så mycket alls plus att många lag har lärt sig att slå höga bollar mot honom för han är så liten och dom kan vinna duellen. Kämpar dock hela tiden Melker= Jobbar och sliter i det tysta Adrian= Väldigt trygg med bollen och avgör tempot vi ska ha i matcherna. Hög högsta nivå men måste bli mycket jämnare Stoffe = Kreativ spelare och kommer bli bättre och bättre dock trampar för mycket bollen Hintsa= Väldigt hög arbetsmoral och jobbig att möta för han aldrig ger sig. Låg bakom målet mot Öster och fixade hörnan mot Brage . Behöver lite mer tid så kommer säkert poängen. Adam= Likt Hintsa, jobbig att möta och ger sig aldrig. Ska bara lossna så kan det bli mycket mål. Lite oroväckande är att han inte gjorde ett enda mål på 13 första omgångarna för ÖIS föra året. När man sliter för laget och jobbar hårt så kommer också målen. Edi= Måltjuv men man vet aldrig var man har honom och ibland kanske han ska komma in som inhoppare också och ändra en match. Behöver också lyfta upp blicken lite och se andra killar som har bättre läge. Wede = Inte sätt så mycket av han och kanske på tur att komma in förre Söderström dock vet jag inte hur han är på träningarna . Söderström = Håller tyvärr inte just nu , kanske känner av någon skada och kommer starkare efter uppehållet . Axel = Stabil och flåsar mittbackarna i nacken, Kan gå in och spela och alltid redo Dhal = Tung kille men saknar tempo , behöver mer tid Özen= Om han är hungrig är han aktuell men hur hungrig är han för att slita? Tycker vi spelar bra 60min alla tre matcherna men nu ska vi öka den till 90min Forza FFF
Zackie skrev:Efter en natt med otroligt dålig sömn måste man trotsallt gå vidare. Inför nästa match, bänka Tobbe K, Englund o Hintsa, sätt Hasse i karantän o låt Jonas o Tuve sköta det, in med Norén, Bala o Wede!
Zackie skrev:Efter en natt med otroligt dålig sömn måste man trotsallt gå vidare. Inför nästa match, bänka Tobbe K, Englund o Hintsa, sätt Hasse i karantän o låt Jonas o Tuve sköta det, in med Norén, Bala o Wede!
rödblå_hjältar skrev:Jag tycker ni är det bästa laget vi mött hittills. Sen går det som bekant ut på att göra fler mål än sina motståndare, men än är det tidigt på säsongen så det är för tidigt att sia om både våran och er säsong efter 3 matcher. Så, lycka till framöver. Jag tror ni kommer vara med där uppe och kriga, känns inte som något lag är totalt dominant i årets serie.
rödblå_hjältar skrev:Jag tycker ni är det bästa laget vi mött hittills. Sen går det som bekant ut på att göra fler mål än sina motståndare, men än är det tidigt på säsongen så det är för tidigt att sia om både våran och er säsong efter 3 matcher. Så, lycka till framöver. Jag tror ni kommer vara med där uppe och kriga, känns inte som något lag är totalt dominant i årets serie.
FFF-experten skrev:Efter rätt många träningsmatcher, cupmatcher och tre seriematcher börjar saker och ting bli alltmer tydligt. Skulle vilja se lite förändringar i nästa startelva...
Zackie skrev:De rutinerade tar inte sitt ansvar, va fan gör Tobbe, Stoffe o Englund efter 1-1 målet, de är ju de på plan som ska ta tag i det, vi saknar riktiga ledare på plan, sen att Hasse e SE sämsta tränare gör de ju inte det lättare. Tobbe va ett skämt idag, Englund springer o ramlar om vartannat, va e de som händer????? Rutger Backe avgick självmant efter 3 matcher 1997, se o lär Hasse!
FalkenbergsFF skrev:För mig dominerar man när man omsätter bollinnehav till målchanser. Öster var cyniska och låg rätt i försvarsspelet och inväntade FFFs misstag. Vår spelidé? Uddlöst framåt och slarvigt bakåt. Nä, jag är inte imponerad för fem öre. Det är just denna brist på kravställan som är en dygd för oss. Vi vinner inte och skapar inga målchanser, ändå benämns insatsen som om vi vore outstandig.
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )