Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Danielos skrev:Ni har säkert redan koll på detta men Discovery+ sänder Superettans upptaktsträff ikväll klockan 19!
lundamaifaren mr mjällby skrev:Mjällby - FFF nästa helg.. Någon om vet
Tuta och Kör skrev:Så grymt att höra bröderna Hintsa. Får en sådan härlig känsla med dessa grabbar. Jag tror någon av dom blir nästa export för oss. Återstå att se
lars_fff skrev:Gulvitt är tillbaka! I detta avsnitt har vi inte bara en gäst utan två. Vi gästas av bröderna Oliver och Elliot Hintsa, som för första gången ska göra en hel säsong ihop. De berättar om bakgrunden i HBK, legendariska gudfadern, landslagsuppdragen, varför de upplever FFF som mer familjärt än HBK, drömmarna med fotbollen och om hur det är att både bo och spela ihop med sin brorsa. Dessutom får de svara på lyssnarfrågor. Gör som Pastor Dalberg - häng med! Lyssna via länk eller där poddar finns. Vi ber om ursäkt för lite svajigt ljud denna veckan. Lars - Eric
FFF-experten skrev:Edis "nya roll" där han blivit en slags kantspelare till vänster passar honom inte alls... Tycker han hamnat på fel position. Edi är en måltjuv med fruktat skott som ska vara inne i boxen, inte springa upp och ner på en kant. Ser honom mer som en konkurrent till ABW. Jag har sagt det förut och säger det igen. Flytta upp energiknippet Englund i banan och in med en ny vänsterback (typ Adam Eriksson).
FotbollsFFantast skrev:Kalle B hjärnskakning med, sånt kan ju ta tid......krya på dig snabbt! Mest bekymmersamt igår, de långa bollarna på chans, bristen på spelidé..... Har vi inte kommit längre?
FFF-experten skrev:Edis "nya roll" där han blivit en slags kantspelare till vänster passar honom inte alls... Tycker han hamnat på fel position. Edi är en måltjuv med fruktat skott som ska vara inne i boxen, inte springa upp och ner på en kant. Ser honom mer som en konkurrent till ABW. Jag har sagt det förut och säger det igen. Flytta upp energiknippet Englund i banan och in med en ny vänsterback (typ Adam Eriksson).
FotbollsFFantast skrev:Låna ut många nu..... till Ullared, så de får spela, i 2åker platsar ju inte hälften av våra....
FotbollsFFantast skrev:Låna ut många nu..... till Ullared, så de får spela, i 2åker platsar ju inte hälften av våra....
FotbollsFFantast skrev:Ja herregud, Tobbe K, Garbett, Edi, Wede.....vad ska man säga..... Men Tvååker är bra.
Lagetvidhavet skrev:Ja, tyvärr är dom fyra helt ur form. Oroar mig mest över Björklunds kompanjon i mittlåset. Det håller inte.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )