Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46340 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Kanske just det familjära DNAet i föreningen som gör att vi inte kan lyckas etablera oss i AS, aldrig ett obekvämt uttalande eller kritik oavsett hur saker och ting ser ut..... FFF måste vara en dröm att stå som ansvarig tränare för på det viset.
FotbollsFFantast skrev:Kanske just det familjära DNAet i föreningen som gör att vi inte kan lyckas etablera oss i AS, aldrig ett obekvämt uttalande eller kritik oavsett hur saker och ting ser ut..... FFF måste vara en dröm att stå som ansvarig tränare för på det viset.
FalkenbergsFF skrev:Läste rykten nu om att klubben kommer att förlänga med Hasse - om nu så är fallet är det en totalt katastrof. Hoppas vi vinner sista matchen och sedermera lyckas knipa en kvalmatch. Oavsett vad ska inte Hasse vara tränare nästa säsong.
Danielos skrev:Lite löjligt att anklaga AIK för att de inte slog ett vilt kämpande Kalmar. Hatten av för Kalmar FF som istället för att hoppas på hur andra lag kan hjälpa dom ser till att få sitt öde i egna fötter!
vonheden skrev:Tror på er! Häcken kommer ösa på mot Kalmar och köra över dom, likaså Peking mot Heif. Ni ska bara se till att vinna, 1-0 räcker sen har ni kvalplatsen tippar jag på! Lycka till!
ChrisWaddlesSpöke skrev:Kom igen Falken! Ni slår Mjällby och ger er själva en chans. Sen gör Häcken förhoppningsvis sitt och ni är på kvalplats... Jag vill ha många halländska derbyn nästa år! // Support från söder.
FFF-experten skrev:Mm, domarna verkar ha helt skilda regelverk de dömer efter. Men det är som det är med den saken. Orkar inte bry mig mer om nivån på våra domare. Tycker det var två riktigt dåliga lag som möttes idag. Att Kalmar ska ta poäng mot Häcken i sista matchen tror jag är högst osannolikt. Med andra ord så kommer det förmodligen räcka med vinst mot Mjällby. Upp till bevis för FFF helt enkelt. Lyckas vi inte vinna på hemmaplan i en så pass viktig match mot ett Mjällby som inte har något att spela för så är det bevis nog för att vi inte är tillräckligt bra för allsvenskan i år helt enkelt. Och skulle Kalmar lyckas knipa en pinne mot Häcken, som jagar en europaplats, så är det bara att gratulera. Man kan inte hålla på och hoppas på andras resultat hela tiden. Vi måste greja det själva.
Visar 1 till 30 ( av 46340 poster )