Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 22 | 10 | 6 | 6 | 36 |
6 | ![]() | 22 | 9 | 6 | 7 | 33 |
7 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
8 | ![]() | 22 | 9 | 5 | 8 | 32 |
9 | ![]() | 22 | 8 | 8 | 6 | 32 |
TOTALT 46645 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
FotbollsFFantast skrev:Public service i ett nötskal.....
Zackie skrev:”Experterna” i fotbollsstudion tycker visst att alla 3 straffarna är riktiga, är de så kan domarna blåsa straff vi varenda hörna egentligen pga armar i ryggen o fasthållningar!!!!!
Dingodile skrev:Första och andra straffen är helt sjuka ! Känner med er
skrev:Ok, jag ville egentligen bara ge en kommentar på hur vi supportrar glömmer fort och ser allt genom väldigt färgade glasögon. Jag lämnar diskussionen efter detta, det är inte mitt forum, men eftersom du ställer en rak fråga. Om man bortser från allt annat som skedde i sekvensen som började redan i erat straffområde så hänger Calle rätt brutalt över ryggen på vår back. En solklar frispark, och ett feldömt mål, man får vara bra gul om man inte ser det. Det är löjligt att påstå något annat. Hur som helst, jag hoppas att ni klarar er kvar, och vi med, tror att ni slår Helsingborg. Over and out, var inte min mening att röra upp en massa känslor, förstår om ni är asförbannade som ni är.
skrev:Okej men förklara på vilket sett ni blev bortdömda mot oss förra sommaren då? Möjligt att det skedde tveksamma sekvenser även i den matchen men inga så direkt avgörande som dom 3 idag. Om du syftar på Calles 1-1 i 96e får du gärna förklara för mig vad som inte var regelrätt där. Domarkåren dödade kvällens match.
skrev:Okej, då hade han väl en dålig dag idag då. Tycker kanske inte att ni ska vara så hårda mot honom i så fall. Eller var han bara ovanligt bra när vi mötte er kanske?
skrev:Förstår verkligen inte heller hur blåvitare vill få den matchen till att man ska ha blivit bortdömda? Finns solklara reprisbilder som visar annat
FotbollsFFantast skrev:Håller med och Köper den elvan även om jag hade kört Edi före JC!
skrev:Vadå dömde bort??? Vi kvitterade på ett nickmål i slutsekunden, domarn la till lite på tilläggstiden pga ert maskande, hela bollen va inte över sidlinjen innan inspelet o er mittback orkade inte stå emot Calle i duellen som följde.....
skrev:Minnet är kort... Det var Ladebäck som dömde bort oss mot er borta förra året. Även då en horribel domarinsats, men då hördes det inte så mycket kritik här inne vet jag. Tvärt om har jag för mig... Det sagt, förstår att ni är missnöjda. Otroligt att han får leta upp straffar på det viset, det kostar för mycket.
FFF-experten skrev:Att Norrköpingsspelaren handlöst slänger sig och filmar/fuskar vid första straffsituationen är ju beklämmande i sig. Att domaren går på det är än mer uselt. Att domaren därefter gör en ännu värre felbedömning och trots tidigare blunder blåser en straff till, utan att spelaren ens filmar, är fullständigt obegripligt. Helt ärligt.., detta måste man titta närmare på. Det luktar riktigt illa! FFF blev ju helt bortdömda. Det kan ingen förneka. Hur kan det bli så här gång efter gång? Har man möjligen haft någon domarträff där man bestämt sig för att straffa FFF extra hårt? Man undrar faktiskt...
Oyuga skrev:Naw märks så tydligt att du önskar Levi gjorde det på dig istället :) mogna uttalanden
Oyuga skrev:Naw märks så tydligt att du önskar Levi gjorde det på dig istället :) mogna uttalanden
Zackie skrev:Mycket fotboll har man sett genom åren, men detta va nog de sjukaste jag vart med om under en halvlek. Denna domare måste ju bara utredas! Men inget vi kan göra nåt åt nu, på söndag gäller det, tyvärr visar de sig återigen idag att Englunds teknik är under all kritik, så mkt dåligt sista tredjedelen får de bara inte va på denna nivå! Tycker även Norén såg trög ut där nog Özen ska få starta mot HIF, hoppas Jacob e tillbaka på söndag. De positiva idag va ju Stoffe o att vi klarade oss ifrån avstängningar på söndag. HIF har fortfarande störst press på sig o måste bara vinna då de har Peking borta i sista omgången! Jag vill se mot HIF Noring Özen-Calle-Tobbe-Jacob Kalle-Stoffe-Mathisen-Wede Gustaf-JC Amiot spelar med väldigt små marginaler emellanåt o detta har vi inte råd med, Tobbe kan oxå göra detta men tycker nu med inhoppen idag o mot DIF visat att han kan spela enkelt. Framåt GULA!!!!
FFF_Klagshamn skrev:En tungkyss i röven fick han garanterat av Levi innan matchen den saken är säker!
Sammo_FFF skrev:Måste vara rekord?
Visar 1 till 30 ( av 46645 poster )