Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46363 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Mac_ skrev:Vad tror vi om matchen mot LGM? Blir det lika många mål framåt då?
Zackie skrev:Tittade på sista halvtimman av HIF-Norrköping, tycker väl iofs HIF spelar bra, framförallt bakåt, när de blir 2-2 stressar de inte upp sig utan anfaller o försvarar sig bra, när vi hamnar i liknande lägen blir de alltid så jävla stressat o slarvigt, varför? De spelar dessutom med 2 mittbackar som inte har de som sina naturliga positioner, nä tyvärr tror jag att HIF kan klättra uppåt i tabellen. Varberg e jag bara så trött på, avundsjuka kanske?
FFF-experten skrev:Normalt sett brukar man inte vara direkt besviken över att bli utan poäng mot MFF. Men idag är man det. Att vi inte fick in bollen är en sak, MFF är starka och det var riktigt varmt för spelarna...Det är taktiken jag är sur på. Jättebra att flytta upp spelare och våga gå för det Men att kategoriskt bara lyfta in dessa långbollar/höjdbollar...usch. Genom detta så får vi ju i stort sett inte till ett enda skott på mål. Bara en massa onödiga frisparkar mot oss och spelavbrott till MFF:s fördel. Skapade vi en enda målchans med denna taktik?
Visar 1 till 30 ( av 46363 poster )