Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falcon Alkoholfri Arena
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
8 | ![]() | 14 | 6 | 4 | 4 | 22 |
9 | ![]() | 14 | 5 | 6 | 3 | 21 |
10 | ![]() | 14 | 5 | 4 | 5 | 19 |
11 | ![]() | 14 | 3 | 8 | 3 | 17 |
TOTALT 46355 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Lagetvidhavet skrev:Hammarby har inte vunnit på naturgräs i serien ännu och den trenden får gärna fortsätta efter måndagens match. Kämpa gulvitt!
PekkabadboyForEver skrev:Det jag gillar med Hammarbys supportrar är att många av dom är som jag. Gillar att vara berusade. Men alla bönder som ska leka att man är från Sthlm är ju bara tröttsamma, inte sköna någonstans. Nähä nu ska jag öppna kvällens tredje flaska kir.
Zackie skrev:Match på måndag igen! Cirkusen kommer till stan, absolut inget emot Hammarby som klubb, de som är så lustigt med dom e deras supportrar från landets alla hålor, blir alltid lite märkligt när deras publik från tex Värnamo står o skriker till oss ”spela fotboll bonnjävlar” vid en för delas del misslyckad närkamp! Humor!
Maax747 skrev:Vad tror ni om matchen ikväll? Mönstrar ni ett starkt lag eller ligger ert fokus på allsvenskan nu? (Tänkte åka och kika, bor ändå i krokarna)
Zackie skrev:Ja, serien har ju delat sig ordentligt, alla lag med 22 p o neråt är ju rejält indragna i bottenträsket. AFC o Giffarna verkar ju inte bra, vi har ju AFC i sista hemmamatchen o de känns ju bra!
SidledsTotte skrev:Nu klipper ni gräset och vattnar ordentligt i helgen, hör ni det ;) Väl mött!
Visar 1 till 30 ( av 46355 poster )