Falkenberg - Forum

Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Liga: Superettan
Arena: Falkenbergs IP
Falkenberg - Forum
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | ![]() | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6 | ![]() | 11 | 6 | 1 | 4 | 19 |
7 | ![]() | 11 | 4 | 5 | 2 | 17 |
8 | ![]() | 11 | 4 | 4 | 3 | 16 |
9 | ![]() | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
TOTALT 46343 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Zackie skrev:Själv missade jag matchen igår pga jobb, men en publiksiffra på 2 500 en fredagkväll (måste va den sämsta publikdan) anser jag vara helt OK. Efter HIF var jag rädd att de inte skulle komma 1500 pers. Kul att se att Stoffe verka ha kommit igång o Nazari funkar i mitten, viktigt att GN fick göra mål, typiskt bara att han skadar sig. De viktigaste med denna match var ändå att vi kommer igen efter 1-1 målet o inte börjar grubbla o falla sönder som lag som mot HIF. Härligt med 3 p, då va denna helg räddad!!!
FFF-experten skrev:HÄRLIGT gubbar.Hade detta på känn idag. Spelade på 2-0 men 2-1 är helt ok det också. Idag fick vi se rätta viljan!! Ja, det är skrattretande när man ifrågasätter planens skick. Så fort plastlagen ser en studsande boll så klagar man...Janne Andersson pratar om "det här underlaget" osv...Det är väl för tusan "det här underlaget" fotboll ska spelas på! GRÄS kallas det. Min åsikt är att SvFF borde ha som krav att alla allsvenska lag ska ha en gräsplan att erbjuda. Plastskit som underlag sänker allsvenskans status. Jönköping nästa!
Visar 1 till 30 ( av 46343 poster )