Ja.. Han är ju en spelare som kan bli "offer" för den nya filosofin med att utveckla ungt och billigt och sälja dyrt.. Annars hade jag gärna sett Darder med Camacho under en längre tid tillsammans som DM, tror de kan utvecklas till något riktigt läckert tillsammans!
Hoppas att Benayoun kommer. Tror att han kommer vara betydelsefull av den orsaken att han behärskar att spela på vänsterkanten och högerkanten såväl som att spela i mitten.
Jag anser att Darder inte är med ett värde av 12.5€. Darder har möjligheter att bli en riktigt läcker fotbollsspelare men tyvärr är alldeles han för slarvig. Han slår bort fullkomligt för många passningar. Tycker att han har börjat säsongen riktigt bra annars. Fast 12.5€ är han inte värd.
KyleC
11 november 2013, 01:11
Football Planet ?@iFootballPlanet 25m
Benayoun: "I have an offer from Malaga and I suppose to sign in the next few days. Year and a half contract".
Benayoun lär behövas fast han är 33.
Nog kan vi ta poäng hemma mot baskerna på La Rosaleda. Uppehållet kommer lämpligt, Malaga får tid att samla sig, bryta ihop och resa sig. Vi har dessutom skador på viktiga spelare i form av Santa Cruz och Hamdaoui.
Hoppas vi kan upprepa bedriften att spela bra i cupspelet även detta år.
KyleC
9 november 2013, 01:10
Drygt landslagsuppehåll nu, sen Athletic hemma och Villarreal borta, troligtvis noll poäng i de matcherna. Lämnar Willy i januari ser det mörkt ut.
Nu har vi inte sett en tillstymmelse av spelidé från Malagas sida på cirka 10 minuter. 15 minuter kvar av matchen, kanske är tiden inne för vår ivorian? Wake up!!
Jag som håller på att berömma bytet. Vad händer!?? Jo han gör mål efter ett fåtal sekunder. 1-1 Lägg in femman och kör över Granada nu. Malaga är så mycket bättre.
Fabrice på topp ikväll, finns en liten risk för att vi blir uddlösa framåt ikväll. Hoppas såklart jag har fel men ja... Ta din chans nu Fabrice Olinga.
Fan vad härligt att se live!:) Du får ta med oss andra nästa gång;)
Ja då kommer vi inte helt överens om Darder, tycker han slår bort mycket passningar ändå. Men men vi får se hur det går för han redan på fredag. För Schuster lär ju knappast bänka honom nu efter två raka poänggivande matcher.
Jag längtar tills vi får se Copa Del Rey. Camacho lär matchas där. Så även Pawlowski och Juanmi.