LeoMessi89
Hur Khedira kan få "promenera" in i straffområdet? Khedira är en av ligans skickligaste djupledslöpare och är även känd för att besitta just den kvalitén. Så du kan bara gå hem och lägga dig. Förstår om det svider i baken på dig.
Pierre
Ja jag förstår mig på fotboll. Jag förstår att man som försvarare inte ska låta khedira promenera in i straffområdet, jag förstår att man inte ger ett gratismål till Higuain.. Nej, det var inte så att ni spelade ut Malaga, utan det vara Malaga som fick för sig att det inte är roligt att vinna mot madrid och valde att ge bort två mål.
Hej alla Malaguistas, jag har en resa inbokad till Andalusien i början av januari och hade tänkt att se lite toppfotboll live. Jag är dock ny när det gäller fotbollsmatcher live i Spanien och har ett par frågor.
Hur ser det ut med tillgänglighet till biljetter, då främst mot Atlético de Madrid, och hur mycket skulle en sådan biljett kosta?
Tacksam för svar!
Ja jag ska inte klaga. är ingen hejare på hemsidesnickeri. Men det hade varit gott om vi kunde få igång allting när serien vänder. Det är väl några veckor kvar tills dess. Det bör väl vara i början av februari...
Åh fan. Jag har faktiskt inget med det att göra (länken från Svenska Magasinet). Peñan är ju inte ens offentliggjord. Kul ändå förstås.
Någon annan som vet?
Malaga är ett lag för den övre delen av tabellen i år och en Europaplats känns inte omöjlig. Dock skönt att ni inte lyckades vinna mot mitt Osasuna med ett gäng okunniga namn i startelvan!
Exakt! Jag kan tänka mig att vi sjunker en bit till i ligan men det är inte nödvändigtvis dåligt resultat. Vi som är vana vid en plats på nedre delen av tabellen får inte bli bortskämda såhär fort. Vi ligger ändå på femteplats. Angående matchen mot Real Sociedad så tyckte jag vi förde stora delar av matchen men några dåliga byten från Pellegrini och några geniala bytan från Real Sociedad avgjorde saken.Vårt skadeläget gör inte saken bättre och vinnarkultur kan man inte köpa ihop. Ge det nåt år till så kommer det. Skönt att Al Thani inte ser kortsiktigt på Malaga. Hoppas jag...
Andalucia <3
5 december 2011, 00:32
Nicname
Tycker du överdriver lite , Jag menar vi skulle inte utmana om topp 4 direkt och jag menar vi är på femte plats nu , trots att vi enligt mig inte har presterat som jag hade hoppas , men jag är säker att vi kommer att vara topp 10 , kanske europaplatserna ....
Nicname
4 december 2011, 19:36
Jag kan säga nu att Malaga är ett fiasko fotbollslag många stora stjärnor dem har
på planen gör inga bra prestation bara känna pengar på INGENTING..Skit lag ni har tyvärr:-(:-( Kan inte ens vinna mot Real Socedad då är ni ett SKANDAL nummer1..
När ligan slutar nästa år så kommer Malaga ligga på 11 plats i tabellen.....
SUR
4 december 2011, 19:27
Förbannad jävlar MALAGA hur i helvetes IDIOTERNA tappar ledning efter 88 min
fy fan för dem jag förlorade bara på denna matchen ikväll FY FANN :-(:-(