Såg det också... Tror det kan bli svårt att få tag på biljetter denna säsongen. Eller rättare sagt man måste nog vara ute i god tid... Intresset har ökat rejält i Malaga för laget...
Simpe/
Svenska supportergrupper finns visserligen här och där. Jag känner till en sådan som är i Fuengirola.. Men det är mest 55+are som bosatt sig där efter pension eller liknande, så om din vän är i åldern 50 och uppåt och är intresserad så kan jag hjälpa med mer info. Men som sagt, det finns säkert fler som inte jag känner till...
Gäller det att endast köpa säsongskort så kan man vända sig till Larios Centro som även säljer dessa. Men just supportergrupper som säljer finns bl.a. Den jag känner till..
patrik23: Antingen i shopen på stadion La Rosaleda eller hos Malaga CF-shopen i butikcentrat Larios Centro i Malaga (ett par minuter från tågstationen). Det viktigaste är att hålla koll på vilken dag biljetterna släpps(ca 7-10 dagar innan) då det är väldigt högt tryck på dom biljetterna som är kvar efter säsongarna och bortabiljetterna räknats bort. Sägs vara en ca 3000 kvar bara och intresset är ju enormt med tanke på värvningarna och motståndet.. Kommer själv hänga på låset i Larios Centro.. :)
Tjena grabbar! Har en polare som bor delvis i närheten av Malaga. Han tror att det finns en svensk supportergrupp i Fuengirola. Gör det? I sådana fall skulle han gärna vilja komma i kontakt med dessa. Han vill köpa säsongskort.
Mvh Simon
Tja fans!
Är på semester i Malaga i augusti och undrar hur man bär sig åt att köpa biljetter till Barcamatchen? Vore grymt att se det live. Har sökt runt, frågat på lite olika biljettåterförsäljare. Men det verkar svårt, något tips för en som inte kan spanska så bra :)
la_arnesson
19 juli 2011, 12:25
hola chicos yo estoy en malaga 3 semanas mas :) har malaga nogra treningsmatcher i hemaplan? jag skulle vilja se dom faktiskt veldigt intressant lag !! tacksam for svar buenas :)
Tevez är definitivt på väg ut från City. Agueros agent och City verkar överens..Gissar att det blir en övergång där. Samma pengar så byter bara spelare egentligen.
Malaga är inte riktig i fas för att köpa spelare som Tevez ännu, ge oss två år så..
Hola!
Någon som vet om försäsongsmatcherna brukar hålla på ända till veckan innan premiären eller har de oftast spelledigt veckan innan premiären?
DubaiMillions
17 juli 2011, 14:21
Tevez kanske stannar till och med? Jag menar City har mycket pengar de också, plus att Tevez vill ta titlar, så chansen att han stannar kan vara ganska stor.
Kul att Nistelroy gick till oss sen i alla fall, han var så där i Bundesliga, men tror verkligen att han kan bli något i Malaga!
Carlos Tevez..vore guld men ärligt talat tror jag att det blir Corinthians eller Real Madrid om Kia eller Carlos väljer.
Tror £50m är med prutmån, säg €40m kanske..
Nicname
17 juli 2011, 02:09
Speculation:
And the Daily Star Sunday claims Malaga are going head-to-head with Corinthians in the £50million battle for Manchester City's Carlos Tevez.
Som ni alla vet så har Malaga gjort det riktigt bra under transfern men tycker ni inte att man borde handla in en målvakt? Rätta mig om jag har fel men de ser inte så ljust ut på den fronten? eller`?
Nej matchen kan mycket väl flyttas till den 20:e. Faktum är att det är mest troligt den går lördag kväll. Man sätter alltid speldatum söndagar i Spanien och ändrar inte förrän samma vecka beroende på tv-avtal och liknande.
Hello!
Har en fundering som nån kanske kan svara på. Ser att premiären är den 21a, men brukar det inte vara så att la liga oftast är utspridd på 2 dagar, typ några matcher på söndag och några på måndag tex? Är det spikat att premiären är just det datumet och alla la liga matcher går just då?
Hassan
Du borde anklaga Isco istället för Malaga. Isåfall är det fult och köpa någon spelare överhuvudtaget? Det är så fotbollsvärlden fungerar.
Om nu Isco hade velat vara kvar i Valencia hade han väl kunnat tacka nej? Det kan väl inte vara alltför svårt, med tanke på att Valencia är en större och bättre klubb som till och med ska spela CL.