Imon bir det forsta bortamatchen live, ska bli kul! Vilken grej det hade vart med 6 raka....vaaaaaaaamooooos!
anton romanista
26 september 2007, 19:39
Robban/
Mycket synd, Malaga ligger mig värmt om hjärtat eftersom jag semestrat där några gånger och då sett Malaga spela. Fint lag!
Micke Larsson
26 september 2007, 13:49
jovisst är den hemgjord, en liten affär i Nerja tryckte den. Tröjan är dock orginal, förra årets... Det var en del folk på la Rosaleda som garvade och klappade en i ryggen, lol
Blanquiazules suecos...inte illa. Din tröja som du tryckt själv antar jag.
Har legat i startgroparna för att starta en svensk penya/peña men det har inte blivit av.
Underbart. Malaga mitt spanska älsklinglag! 4 raka! Nu bär det snart av ner till pedregalejo å dricka cerveza... Ooo va fint... Har många fina minnen på rosaleda fr våren 2000 då Cathana å da silva var sååå heta!
Goooooooooott! 4 raka det trodde man aldrig...stabilt hela matchen idag, dock lite smanervost pa slutet i vilket fall! Hidalgo gor ett sjukt snyggt mal och ar for mig den klart viktigaste spelaren i laget! Mittbackarna skoter det jakla snyggt med! Bara o kora vidare med samma lag...
Nyp mig i armen för jag tror jag drömmer. När vann Málaga såhär mycket senast! Fyra raka tävlingsmatcher nu!
Banús
6 september 2007, 19:48
Ändrades: 6 september 2007, 19:48
befinner mig i Sverige nu och kommer göra det under några veckor framöver... finns det någonstans man kan se matchen på lördag via webben??
måste ju bara se när Málaga lirar!
micke/
hoppas verkligen int att salva vill dra härifrån...
han betyder otroligt mycket för Málaga och Málaga CF
Micke Larsson
3 september 2007, 19:54
Malaga B - Antequera 0-0 sag inte matchen, den gick pa El Viso, traningsanlaggningen, men var somnig enligt AS, (hade ocksa lacka i poolen... en orsak till..).
Gillar inte ryktena harnere om eventuell forsaljning av Salva, igen !!!
Inget nytt idag, men de surrar om besked de narmaste dagarna. Om han forsvinner blir det jobbigt...
Pa onsdag Copa mot Celta V.
F#n så nice! Vi leder ligan, Salva toppar skytteligan och Goitia målvaktsligan!
Det har visserligen bara gått två omgångar men så otroligt skönt ändå!!
Det e lugnt o parka nara arenan. I varsta fall finns det e kopcentrum nara, tar dock tid att komma ut efter matchen. Men ta bilen=) 45min till avspark nu ju! Kor vi!
Tack for hjälpen. Kan man parkera nära stadion, vi kommer med bil från Arroya de la Miel, eller borde vi ta toget til Malaga?
Mvh Morten (Moto)
Banús
1 september 2007, 17:31
Moto/
som sagt följ den uttorkade floden bort från havet... annars så finns det alltid Málagafans på språng lite här och var så det är bara att följa strömmen... men försäkra dig om att du går BORT från havet och inte MOT havet...
Moto, Beroende pa tv sa kan matchen lika garna bli pa lordagen den 8e aven om det troliga ar pa sondag kl. 17. Detta brukar bestammas direkt efter avslutad omg. dvs pa mandag vet du! Biljetter inga problem, bara ga dit njuta=)
Hej. Skal ned til Malaga 8/9. Malaga spelar hemma 9/9. Är det svårt att få biljetter till matchene? Är det svårt att hitta stadion? När börjar matchene?
På förhand tack.
Banús
29 augusti 2007, 00:44
härligt med vinst !! =D
mindre härligt med Antonio Puerta =(
vila i frid
Antonio Puerta 1984-2007