Atlético - Forum

Atlético - Forum

Atlético - Forum country flag
Atlético - Forum shirt

Liga: La Liga

Arena: Estadio Vicente Calderón

Atlético - Forum

Diskussionsforum Atlético

Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
Är du inte medlem? Klicka här för att registrera dig.

Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?

465 registrerade röster.

TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

Atlético
Chewie
8 juni 2011, 02:27
Om han kan väcka liv i en trött Forlan så är nog mycket vunnet
Atlético
Antonio López
8 juni 2011, 02:22
Chewie@ Beror väl främst på vilka spelare han har till sitt förfogande. I Sevilla spelade han dock med en anfallare och drog ner Kanoute som en mer offensiv mittfältare vilket funkade riktigt bra. Bortsett från det kan jag inte påstå att han imponerat mig så mycket. Orolig för att han tar kål på Reyes likt Navas denna säsong, lika farlig som en dammråtta. QSF! QSF! QSF! Manzano är inget att hurra över, då drar jag nog hellre hem Juande Ramos från kylan.
Atlético
Gaboro
8 juni 2011, 02:20
Men bara för att Luis är klar för Roma och garrido har tackat nej så betyder de väl inte per automatik att manzano är klar för oss?? Eller står det någonstans bekräftat att han är klar för atletico ??
Atlético
Chewie
8 juni 2011, 01:58
Vilken formation tror ni Manzano kommer ställa upp med? jag har inte stenkoll på vad han brukar spela.
Atlético
DeBe
8 juni 2011, 01:25
Manzano är en skithög och kommer sparkas före nyår va så säkra
Atlético
zoran
8 juni 2011, 00:26
Manzano är klar i alla fall, då var den såpan över.
Atlético
Garra
8 juni 2011, 00:15
Misstänker att den största anledningen tränarna tackar nej är för att man inte får fria tyglar i Atleti vilket borde vara självklart för en tränare, till viss mån iallafall...
Atlético
DeBe
7 juni 2011, 21:49
stämmer, krävs dock två kvalomgångar.
Valencia
Hassan M
7 juni 2011, 21:43
visst spelar ni i EL nästa säsong? Eftersom både Real och Barca möttes i CdR finalen och både spelar redan CL. OCh den platsen går till 7:an, alltså ni. VIsst är det så?
Atlético
DeBe
7 juni 2011, 20:30
nu läcker nyheterna ut enrique som romas nya tränare, fördjävligt tråkiga nyheter. atleti med dåliga tränare = sant. nästa säsong, sen nästa säsong,sen nästa säson igen, det är som ett dåligt ekorrhjul, det tar aldrig slut.
http://www.mundodeportivo.com/20110607/futbol/internacional/luis-enrique-nuevo-entrenador-de-la-roma_54167270333.html
Atlético
Sportuga (Portugal-Red)
7 juni 2011, 20:15
skrivs i Port. press om att förhandlingar mellan Bencia & oss gällande Salvio börjar närma sig sitt slut, tyvärr tror jag att vi kommer sälja honom, något som oxå talar för det är att Fabio Coentrao kommer gå till Real för stora pengar och då har Benifica tyvärr pengar att hosta upp för Salvio, en s.k loose-loose situation för mig *suck*
team shirt forum
Aupa Atleti---
7 juni 2011, 16:13
Joakim Jönsson - KUN! KUN! KUN! Jag ser att du skrev att ni planerar att åka ner tillsammans. Är det bara för er redaktörer här på SF-atleti, eller för alla villiga?
Atlético
Joakim - Cuatrazos!
7 juni 2011, 14:53
Redaktionen uppmärksammas genom www.madridatleticos.com!
http://www.madridatleticos.com/?p=3128
Atlético
A.K.
7 juni 2011, 14:02
Antonio Lopez// Som typ alla andra då, vi hade avslutningsfest på korridoren för över en vecka sedan för då började folk droppa hem... Och typ där försvann tydligen min motivation också.. Börjar bli dags för att utse tränaren nu så det nya projektet kan ta fart ordentligt. Och jag hoppas verkligen att Salvio stannar. Varför köpa en så talangfull spelare utan att ge honom en ordentlig chans?
Valencia
barcac
7 juni 2011, 13:11
Atlético
Chewie
7 juni 2011, 12:37
Grattis Bobban! du får önska dig en spelare dagen till ära.
Atlético
patrik (red)
7 juni 2011, 12:22
Skulle vilja säga grattis till vår redaktör, Bobban på hans födelsedag! Han gör ett fortsatt kanon jobb för alla oss Atléti fan i Sverige som vill följa laget och håller i trådarna för oss andra som skriver på sidan. Keep up the good work!
team shirt forum
rawkus
7 juni 2011, 08:51
Deion: Allt ar som det skall inom Atletico med andra ord.... suck :S
Atlético
DeBe
7 juni 2011, 05:02
tråkigt om salvio säljs, han skulle förmodligen funka bra som ytteranfallare i ett 4-3-3 system ifall Enrique kommer. Säljs han tror jag vi köper tillbaka Cederic och Keko till nästa säsong så vi kanske inte blir sämre men visst en liten chansning är det ju. Att vi får en tränare på omedelbar verkan tycker jag är prio nummer ett.
Atlético
Deion (red)
7 juni 2011, 02:34
Ser även ut som att Salvio kommer att bli såld. Enligt spanska media så förhandlar Cerezo med ett antal klubbar just nu och en överenskommelse är nära. De som nämnts är Fiorentina och Benfica.
Atlético
Deion (red)
7 juni 2011, 02:28
Det ser ut som att Atlético kan få köra säsongen med sponsorlösa tröjor. Trots att klubben sänkt kravet till 6 M € per säsong så är det ingen sponsor som nappar. Vår ikon och bästa spelare på väg till Real Madrid, vi saknar tränare, vi saknar sponsor, vi verkar inte kunna knyta till oss bra spelare ... ser redan fram emot säsongen...
Atlético
Chewie
7 juni 2011, 02:26
hehe hoppas du har hört rätt, man kommer sitta och bita på naglarna hela sommaren i väntan på vad som ska hända med laget. Miranda och Silvio tycker jag är två kanonvärvningar dock!
team shirt forum
rawkus
7 juni 2011, 01:54
Chewie: Som sagt: Kan ej minnas vart jag hort det ang Miranda, men vet att det var snack om mnagot EU-pass. Jag kan mycket val ha fallit for ett rykte som jag innerst inne ONSKAT var sant :S
Barcelona
PowerplayManager
7 juni 2011, 01:23
Spelar du redan PowerPlay Manager? Om du inte gör det så registrera dig på direkten och var med och tävla mot över 400 000 andra managers online! PPM är ett onlinemanagerspel där du kan registrera dig med både ett Hockey och Fotbollslag (fler sporter kommer, tex Formel 1, Tennis, Handboll, basket, mfl) Så registrera dig nu, det är helt GRATIS!
http://www.powerplaymanager.com/r200815
Atlético
Chewie
7 juni 2011, 01:18
Miranda har väl inte EU-pass såvitt jag vet i alla fall, men Godin måste väl ändå få sitt nu eller? Piatti har ju ett italienskt i alla fall!
team shirt forum
rawkus
6 juni 2011, 22:32
Vet ej vart jag last att Miranda skall ha EU-pass.. Kanske onsketankande? Elias vill jag se kvar i rod-vitt ett bra javla tag framover, dock sjalvklart pa sin naturliga position. Honda i sig vore riktigt spannande, men fragan ar som sagt EU-platserna, pris samt lon... Lanktar alltjamt efter att Raul Garcia lamnar...
Atlético
Antonio López
6 juni 2011, 21:48
Deion@ Haha ja, rätt så underhållande att bläddra igenom de gamla inläggen och jämföra med dagsläget. A.K.@ Haha jag tog sommarlov den första Juni! Nästa kurs lär inte bli nådig så jag sparar på energin ;) Lycka till!
Atlético
Deion (red)
6 juni 2011, 19:36
Erik_ // Skulle ta det med en nypa salt då vi redan har problem att bli av med det överflöd av icke-europeiska spelare som redan finns i klubben i form av Salvio, Godín, Elias och Costa plus Miranda som är på väg in. Kan inte se Salvio, Godín eller Elías lämna klubben i år iallafall, förutsatt då att Godin fixar spanskt pass innan säsongen börjar. Honda känns väldigt långt borta just nu, om nu inte jag har missat nåt om honom, att han typ har dubbelmedborgarskap i Danmark eller nåt sånt skumt. Såg dock sist i brasiliansk TV efter matchen mellan Santos - Avaí att de pratade om Ronaldinho i studion och Atlético Madrid. Känns som att något är på gång, vet inte riktigt hur jag ställer mig till detta och hur Ronaldinhos situation med pass ser ut. En rolig kuriosa är att Avái's mål mot Santos gjordes av George Lucas! :)
Atlético
Indio
6 juni 2011, 19:14
Aftonbladet påstår att vi har blivit erbjudna att köpa Honda av CSKA. Vad skulle tros om det? Tror inte det ligger mycket sanning i det, men varför inte.
team shirt forum
el Maestro!
6 juni 2011, 17:00
Trodde att jag var inloggad. Det är jag som har skrivit inlägget under. Nu går det inte att korrigera inlägget heller. Sorry!

Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )

Sök på forumet efter innehåll:

Sök efter inlägg postade av:

Sökningen visar inlägg från det senaste året som matchar din sökning.

Spel utan konto innebär att man använder e-legitimation för registrering.

spela18-logostodlinjen-logospelpaus-logospelinspektionen-logo