Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Conserva el Calderón! skrev:Jag hoppas att hela vår tränarstab och scouter ångrar sig att de inte plockade upp Dybala innan Palermo. Vilken spelare..
Conserva el Calderón! skrev:Bat@ Har försökt med 14,15 och nu 16 och Jah lyckas inte. Mycket av den analysen man själv gör på hur han spelar motsäger på spelstilen man väljer i taktiken på FM. Det är ett stort problem jag inte lyckats få ordning på. Men samtidigt så hade jag vetat hur Cholo spelar hade jag inte suttit hemma i soffan och spelat FM utan själv tränat något lag.. Haha
paniagua skrev:Att du försvarar Jackson, Zoran, är ingen nyhet. Han skulle kunna göra självmål i varje match och du skulle ändå försvara honom. Jag håller med om att kvaliteter av den typ som Jackson förväntas ha, saknades igår. Men än har han inte visat att han faktiskt har de kvaliteterna. Inte i Atletis tröja.
zoran skrev:Bravo. Om det var något som saknades igår så var det sannerligen Jackson Martínez kvalitéer. Hans fysik, spel i luftrummet och förmåga med ryggen mot mål hade varit perfekt mot Athletics aggressiva och intensiva försvarsspel för det var först i och med Fernando Torres inträde som man fick någorlunda andrum i den delen av spelet.
Conserva el Calderón! skrev:Sen när har vi colchoneros önskat att våra egna spelare är skadade säsongen ut under Simeones tid? Tycker inte att det är rätt att säga något sånt om Jackson som har kämpat att finna sig tillrätta i lagen. Jag hoppas han kommer tillbaka snart och ännu starkare än förr!
Cholo es un dios skrev:Vad skrivs det om Atlético i de spanska tidningarna? Tänkte på hur tabell läget ser ut och att man nu vann CL gruppen så tycker man att de bör snackas lite om dom. Kan ju aldrig vara så tyst som det är i Sverige?
Conserva el Calderón! skrev:Sen när har vi colchoneros önskat att våra egna spelare är skadade säsongen ut under Simeones tid? Tycker inte att det är rätt att säga något sånt om Jackson som har kämpat att finna sig tillrätta i lagen. Jag hoppas han kommer tillbaka snart och ännu starkare än förr!
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |