Precis som Luff sager sa ar det INTE spelaren Godin jag var emot, utan den (enligt mig) fuckade prioriteringen.
Visst att ovriga mittbackar(Domguez undantaget) inte ar sarskillt mycket att hanga i granen numera, men tycker likt forbannat att hogerbacken ar ANNU svagare - Valera litar jag INTE pa da han ar ruggigt svag defensivt. Ufo funkar, men hade velat ha in Fanni(som jag sett i ett par sasonger nu) som ar en NATURLIG hogerback. Trott pa "han kan spela" osv.
Tror Dominguez och Ufo hade klarat mittbacken galant.
Hade vi haft ett rejalt overskott i kassan sa hade jag ej varit lika kritisk alls...
Nu kan vi dock skeppa ivag Juanito(lar val bli gratis?), samt salja Raul Garcia och Simao - detta skulle lindra den ekonomiska smallen en hel del om ni fragar mig.
Sa for att sammanfatta och undvika missforstand: Godin ar en grym spelare, inget snack, men att kopa in annu en mittback nar hogern skriker efter forstarkning kanns ej valplanerat alls.
Nu ar ju Fanni inte sa dyr, sa visst kan man ta in aven honom, men sedan maste man borja salja av lite skit ocksa...