AtM_Imposible_Is_Nothing//
Vill du ha mina åsikter?
Diego Renan är för ung och har knappt hunnit visa fram fötterna i Campeonato Brasileiro än, inget för Atlético enligt mitt tycke.
Rafinha är överskattad, han har inte gjort någon Schalke supporter glad på 2 år, killen är 24 och har knappt blivit upkallad till nån värdelös vänskäpsmatch för landslaget där man plockat och experimenterat men massa spelare de senaste åren, tom inhemska.
Hela Asenjo grejen är ganska rolig. Om jag visste att De Gea skulle blomma ut såhär tidigt så här jag aldrig påmint Ángel Gil Marín att värva honom när vi i redaktionen fick träffa ledningen och spelarna innan sommaren.. :)
Så som De Gea blommat så tar jag en egen produkt 8 dagar i veckan före Asenjo, och det syns även att utespelarna har mer förtroende för De Gea, vilket leder till mindre tabbar i försvarsspelet.
Om det är nån högerback jag vill har till Atlético så är det 20 åriga César Azpilicueta från Osasuna, där kan vi snacka potential så det skriker om det, en framtida storback i spanska landslaget som redan varit ordinarie i La Liga i 2 år.
När vi ändå är i Osasuna så kan vi hämta Nacho Monreal också och som konkurrent till Antonio Lopez.
Det är två spelare unga spelare som jag verkligen beundrar. Är dock orolig för att deras utveckling kommer att stanna av om de stannar kvar i Osasuna.
Sen är ju inte Cabrera en egen produkt egentligen.
Vilken spännande offensiv trupp vi har de kommande åren, vimlar av talang och kvalité! Salvio, Agüero, Keko, Gallegos, Reyes, Jurado, Diego, Cuevas, Cedric och Pacheco.
Den jag personligen tycker är den mest spännande spelaren talangmässigt Sebastián Gallegos, den grabben besitter något extra ordinärt offensivt spelsinne utöver det vanliga.