Hej alla, har varit ganska upptagen ett bra tag och att komma tillbaka och se detta ruttna luftskepp är inte speciellt kul.
Men visst ska vi vara starkare i år, när man gör sig av med sina två rutinerade målvakter i Franco och Coupet, sen ersätter den enda vettiga högerbacken och mittbacken vi har i Heitinga med medelsopan Valera och neflyttnings Juanito.
Applåder till ledningen med dessa kännbara "förstärkningar" och rekordet är nu officiellt satt för hur jävla inkompetent det är lagligt att få vara innan man spärras in. Humle och Dumle borde fan anmälas till EU-tribunalen för brott mot mänskliga rättigheter alternativt lynchas öppet på Madrids gator i sann fransk revolutionsanda.
Jag har sagt länge att Kun borde säljas för att klubben ska utvecklas. Vi har inte byggt färdigt än, det kommer ta ett tag. Man måste göra en Torres med Kun för att bygga vidare på El Nino grejen och för klubben frammåt. De är bara tyvärr pusselbitar på vägen mot en stabilare klubb.
Vi kommer få stora spelare i framtiden igen som kommer att stanna och slåss om pokaler, men den dagen är inte idag eller de närmaste åren.
Kun behöver säljas för klubbens bästa, vi är inne på rätt spår och måste fortsätta med det för att sakta balansera upp truppen och ekonomin.
Jag vill nog inte att klubben åker, det är lite extremt, men det skulle smaka paradoxal "mumma" om de precis klarade nerflyttning, vilket skulle skapa lika stor press på Dum Dummare av supportrar som att åka ur.
Sen vill jag se Pacheco som backup till Kun och Diego resten av säsongen, då jag anser att Borja fortfarande är för ung, sälj Florent till Auxerre eller nåt under vintern. In med Keko, Gallegos och Koke i truppen. Ge Dominguez en startplats då han är den enda som är genomgående bästa försvararen så fort han får spela. Försök matcha Cabrera lite istället för Lopez i vissa matchen.
Jag säger som det är, det enda som kan rädda laget från nerflttning är vissa cantera spelare och några från Atlético B.
det kan ju knappast bli värre är vad det är nu.