Zidane#1: Vad har Madrids poliser med Atletico att gora..? :/
[RealMadrid- R9 Ronaldo]: 1: Sluta lasa artiklarna om det stor dig sa forbannat. 2: Ingen anledning att gnalla over artiklar som avhandlar varan ungdomsakademi. 3: Allt behover ej handla om forfoljelser pa spelare sasom Kaka och Christina Ronaldo.
Pacheco bär 19 pg.a. Kiko, hans favoritspelare tydligen.
Bozzoni och Pulido spelar båda i Atlético C, den sistnämnde gjorde mål mot Vallecas i helgen. Matchen slutade 2-2.
Germán Pacheco kommer bli något riktigt stort, snabb, kylig och ett bra tillslag är vad jag har att säga om honom.
Att han sedan öser in mål för mitt Atlético, A-laget alltså, på FM säger väl det mesta? ;D
Zoran//
haha, exakt samma målgest som Diego, charmigt! Jaha, bär han 19? Har för mig att han fick tian inför den nya säsongen, men då missuppfattad jag det då förut.
varför bär han nummer 19? hhmmm.. det kan väl inte vara för att Miguel är hans idol va? hehe.. eller är det kopplat till nån stor Argentinsk idol med samma tröjnummer, som tex Passarella?
Spelar Bozzoni i Juvenil A?? jag trodde han spelade i Atlético C eller vad det var tillsammans med Pulido?
Madrassen
23 november 2008, 16:44
Denne German Pacheco verkar ju onekligen ha en härlig vänsterfot som man bara längtar efter att få se i A-laget i framtiden.
Zidane#1//
Polisens agerande är ju beklagligt, men det är ju knappast vårat fel.
@Deion
Jag vet att Pacheco kallades till Argentinas U20-landslag under tiden som Spanien spelade ihop förra vårens guldlag, så därför missade han att spela för Spanien under U17-EM. I somras bestämde han sig dock för att representera Argentina, men han fick aldrig spela i någon landskamp, varken han eller Atlético C's vänsterback Gonzalo Bozzoni. De har inte heller kallats till att formera det U20-lag som för tillfället spelas ihop.
Pacheco och Borja spelar på topp i Juniorlaget, det verkar även som om båda gör väldigt bra ifrån sig, speciellt den förstnämnde som gjort en hel del mål hittills. Tror han är uppe på 13 mål den här säsongen, detta på 11 matcher.
Du kan se de flesta av hans mål den här säsongen, förutom de tre som han gjorde mot Real Madrids Juniorlag under länktips. Lägg märke till hur han firar målen med att gå ut till publiken, lite väl likt Forlán, även om han går ut till någon helt annan.
Gissa varför han bär nummer 19 på ryggen?
Med anledning av att fyran fortsätter att misshandla sina sändningsrättigheter kommer Daniel Szostak att köra en liverapportering från matchen mot Numancia!
Mayer//
Jo jag vet, det är ok att man inte gillar artikelns breda utbud och information, men att komma in hit och beklaga sig är lite irriterande. Typ varför ens klicka när det står vad det handlar om sen, sen komma hit o klaga för att det inte fanns bilder på Jessica Alba.
Deion, andas va, låt dem hållas ;)
Jag tycker för övrigt att Cantera-kollen är en av de mest intressanta delarna på Atléticos svenskafanssida. För det mesta så ser man a-lagets matcher (om än med sunkig streamkvalité) så allt som allt är det betydligt intressantare än det mesta övriga som produceras :)
Keep up the good work guys, allt ni gör är underbart :)
Zoran//
har lite frågor German om det går bra. Har inte varit så värst uppdaterad sen i sommras. Har du nå koll på Pachecos status, med landslag o sånt, valde han Argentinas ungdomslandslag till slut efter mycket hit o dit? Spela de förresten honom som offensiv vänstermittfältare, släpande forward eller topp i Juvenil matchen? Tänkte eftersom han gjorde två mål så måste han förmodligern ha varit på topp. Är han omskolad helt till enbart en anfallare isåfall eller kan han fortfarande spela på offensiv vänster eller släpande? Om du nu har den informationen skulle jag gärna vilja veta. Det är en spelare jag tror och hoppas på ganska mycket i framtiden.
Vem har bett er läsa våra artiklar?
Vi följer våra juniorer så mycket vi kan. Det är inte vårat fel att de flesta på erat forum inte ens har koll på erat a-lag och byter klubbsympatier en gång i veckan.
Har du blivit missled av artikelnamnet eller? Det står ju inte "vinn en LCD tv" eller nåt, det står fan "Cantera-kollen" på artikeln, så om du inte har dyslexi så ge fan i att klicka på artikeln när du vet vad den innehåller.
@Artan | Ruudinho
Nej, förra helgen spelade Atlético B mot Castilla på bortaplan och matchen slutade 1-1. En ganska sevärd tillställning, speciellt i första halvleken.
@[RealMadrid- R9 Ronaldo]
Varför är det ironiskt? Det är bara kul att följa de talanger som finns i Atléticos ungdomskategorier. Det finns trots allt de som inte bara vill läsa om ständiga övergångar och hur A-laget skall skötas. Så här får man en bra översikt på vad som händer i ungdomskategorierna.
Till den här jävla innebandymatchen hör ju att Larsson inte är uttagen i någon av de tre femmorna utan som en av tre reserver... Det tragiska är ju att skiten säkert kommer att ha många tittare ändå...
Men inom TV4 koncernen finns ju ett antal andra kanaler som man kan flytta vår match till istället för att ge oss en ytterligare en käftsmäll!!! Vem vet Platini kanske polar med Janne Scherman på TV4. Hur som helst, båda har gjort sig skyldiga för våldtäkt på oss Atletico-supportrar!
Ämne: Rawkus//
Detta ha.... Villa_Silva
ha du missat att marseille supportrarna blev misshandlade av några idiot snutar ( som dock inte är värre än dig )
kolla länk innan du yttrar dig
Det är andra gången den här hösten som Tv4 pissar oss rakt i ansiktet, när de väljer att plocka in andra "heta" sändningar istället. Tidigare i höstas var det ju NHL som hade storslagen premiär i Stockholm och det var ju en världshändelse som måste visas... Mötet Barcelona - Atlético fick stryka på foten och efter massiv kritik beslutade man att eftersända matchen!
Nu gör man om det igen med att visa världshändelsen Henke Larsson sitter på bänken i jumbomötet mellan Helsingborg mot Jönköping. Men ni måste fan i mig skämta aprillo!