Orka läsa alla inlägg, läste bara några, så ni kan sluta skriva till mig. Hoppar nog över. Ska inte skriva om Barca igen. Ingen fattar ju ändå att det inte bara är matchen mot oss, utan allmänt. Man är som skyldigast när man försvarar sig som mest. Det aldrig kul att väcka en mellanstadieklass som är naiva utan dess like. Man kan inte tvinga alla att älska Barca, så är eller tycka som andra, så är det bara, personligen får jag kräkkänslor av bara tanken. Är det inte ganska lustigt att alla föutom Barcafansen ser vad som pågår. Har vänner som håller på andra lag och andra ligor som säger "vad är det pågår?" när Barca spelat hittils. En krönika eller blog är blandat med känslor och personliga synpunkter, ibland kontroversiella, vill ni ha annat får ni läsa matchrapporter och statistik. Vi har kallat Real för fusklag och integritetsbefriat i åratal på forum. Vad är problemet? De riktiga Cules stannar nog kvar på sitt forum och tar detta med en nypa salt, som man borde göra, jag vet, jag har 3 kompisar som är stenhårda Cules och har vart medlem på Barcaforum i flera år, dom skrattade åt artikeln och sa lite skaer med ironi tillbaka, eftersom vi är rivaler sen årtionden. Ni andra är mer en bunt av wannabes som måste bevisa för er själva att ni håller på Barca nu när hälften av forumt försvann till Milan.