på tal om anfallare så håller jag med Miran T, David Villa skulle jag plocka in i laget 8 dagar i veckan över Ruud, Zlatan och alla andra förutom, förutsatt att jag redan har Kun då :)
Tycker Villa är minst dubbelt så bra som komplett forward än tex Zlatan och Ruud.
Stora spelare för mig är de som gör mycket i lag som inte ha samma förutsättningar.
När Kun kom till Atleti var laget nästan under isen, kolla vilken spelare det har blivit av honom trots att laget är i en uppbyggnadsfas, samma med Villa, han producerade även i Zaragoza, det är stora spelare för mig, de som lyfter ett lag på egen hand.
Ruud går från toplaget PSV till topplaget Man U och sen tilllaget Real, kolla hans målfacit när han spelade i Heerenvenn och Den Bosch, inte allt för smickrande, han hat bara producerat i lag där världsklassspelare har serverat han öppet mål och dragit på sig markering, med några undantag.
Samma med Zlatan, från toppklubben Ajax, till ligaledarna Juventus, till ligamästarna Inter.
Aguero har i stort sett leverat sen han va 15 år i Indenpendiente.
Ett riktig världspelare kan lyfta ett lag själv, som Maradona och Zidane, en del till, och det är just det Kun gör med Atletico nu, glöm inte att killen just fyllt 20.
Alla stora målskyttar har genom åren fått FIFA utmärkelser förutom Ruud, undra vad det kan bero på?