King_Raul//
Men då är väl alla Spanska lag fascister om man kollar på grundaren, och jag har inte sagt att det har nåt med fascismen att göra, jag sa att farbror Franco gav er måmga titlar i present, ett arv som det Spanska fotbollsförbundet och domarkåren tagit efter.
Sen grundades inte Atletico av ett gäng fascistpiloter från Zaragoza, klubben Athletic Club de Madrid bildades av baskiska studenter som bodde i Madrid, 35 år innan dom ens gick ihop med Aviación Nacional från Spanska Flygvapnet, gå och fråga din pappa, du låter bara korkad när du gör såna uttalanden.
Jag skulle nog inte säga "bittra stereotypinlägg från en svensk som ingen i Atletico madrid bryr sig om", för alla på detta forum backa upp alla mot utomstående, och jag blir mycket väl omhändertagen av Atletico Madrid supportrar när jag åker till Madrid, och verkar bli väldigt glada över oss svenska rojiblancos, jag vet att företaget marängerna AB inte bryr sig om varandra, så du är nog van.
Vi kan ju be opartiska komma och läsa dina inlägg och mina, så får vi se vem som klassas "bitter".
(p.s. boka tid hos synsam, ser jag ut som en svensk?)
Maränger//
såg ett klipp från sky sports förut när Maradona efter Schalke matchen sagt att det var en av de mest passionerade arenor han någonsin varit på och att Atleticos publikstöd inte gick att miste på, det var en väldig unik och kärleksfull upplevelse, och att han är glad att Kun spelar för en så passioneras klubb med så mycket historia, stolthet och hjärta.
sug på den karamellen era vita näsduksviftande låtsas supportrar.
Ni må ha stadens Madrids ytliga ansikte, bidragspengar och VIPmedlemmar, men vi har en till dimension som inte ni har, vi har även den röda färgen på skölden, det röda i vårt namn, vi är det röda som i blod och smärta, vi är staden Madrids hjärta, vi är kärleken, vi är stoltheten, vi är det riktiga Madrid med en dunkande själ, vi är Los Rojiblancos!