Tycker att alla värvnigar som har ryktats har känts riktigt bra! Heitinga, Uffe blir suveränt!
Kommer Coupet och som det verkar Paulo Assunção och Pongolle, så har klubben gjort 5 riktigt bra nyförvärv! Sen tycker jag inte att det behövs fler spelare faktiskt, bara som såna som ska bort..
Som Eller, Seita, Mis(s)ta och Motta. Jag vet att jag inte har med Pernia, för mig gör det inget ifall han stannar. För Aguire verkar ju ha fattat att Lopez är den som e bra utav dem två och Pernia har ju spelat ganska bra dem martcherna han har varit bänkad ett tag eller har fått hoppat in.
För övrigt tycker jag det är väldigt konstigt att Lopez inte är med i EM, men det är ju inte hans fel, utan Aguirres, som lät Pernia spela, och sen fick han spela på högerkanten.
Och den andra ytterbackspositonien(höger). I Greklandsöppningsmatch uttalade sig ju kommentatorerna om Seita och sa att han va en av EM:s bästa högerback, tänk då på att det finns/fanns Ramos, Zambrotta, Sagna, Heitinga Stoor ;).. E han verkligen så bra?
Varför fick inte Heitinga spela egentligen, hade verkligen sett fram emot att få se han spela.
Borde egentligen det inte vara så att Leo lämnar nu, för som sagts här inne förut så klara inte Coupet en bänkplats(om han skulle sitta där). Men klubben kanske hade tänkt att sälja LEo om 2 år ändå, och det är väl så länge till som Coupet håller högsta klass..
Men hoppas verkligen att Leo stannar!
Om överraskningarna på värvningsfronten så hoppas jag att det är Essien som är på ingång! ;)