Flores hhmm, ja du, ska han träna Atleti kan du kyssa våra målorgien goodbye, både frammåt och bakåt.
Jag vet inte om det är värt att offra allt det svajiga våran klubb står för och istället nöja oss med 1-0 vinster och kryss matcher.
Jag tycker absolut att Atleti behöver en jävla dos receptlagd nånting, men inte den nivån som Flores vill ha.
Hur mycket man än klagar på laget så älskar jag det som just Atleti står för.
Mitt oförutsägbara, skandalsökande, vilda västern spelande kära lag.
Dejtar man inte Maradonas dotter, så har man ett muntligt avtal med Real, har mam inte det så lånas man ut till Inter för man är full, man kan även slänga in en debuterande 17 åring som mittfältsherre mot Barca, funkar inte det så gör man mål med handen, annars kan man alltid bua ut sina egna spelare, lika mycket som man kan ge 3 poäng till Baskerna så kan man ta 3 poäng från Katalonerna, annars kan man gå ut i media o säga att från och med nu är alla matcher som finaler och vi har 6 kvar, funkar inte det så har man gjort klart med alla fotbollsproffs i Europa till nästa säsong, nu väntar jag bara på att Abbiati ska sätta en ett långskott från halva plan upp i vänstra krysset eller få felträff och lobba in i eget.
Jag älskar mitt Atleti, jag vill inte ha diciplin, jag vill ha hjärta.