Det är oroligt hur domarna tittar bort när det sker kapningar på Kun, hittils har man bara pratat om det, men kapningen mot Sevilla va självklar straff, Kun klagade inte, man såg att han tyckte det va lönnlöst, han såg bara jättebesviken ut när han reste sig och gick därifrån.
Sen ska vi inte snacka om yxan han fick mot Zaragoza.
Jag fattar inte hur folk kan tro att han lägger sig, nån gång kanske, men om det är nån spelare som är känd för sin balans när 3 backar samtidigt hackar, kapar och hänger på han, så är det just Kun.
Kun är den spelare som avigt försöker hålla balansen 9/10 gånger när en motsåndare är på han och lägger sig 1/10 gånger.
Det är mycket bättre siffror än många stora i namn i toppskiktet, speciellt halva marängernas startelva.
Fan vad jag hatar spanska domare, om är tragiska figurer, dom skiter i alla gånger han står upp o kämpar för att komma ur trängda situationer men tror han filmar varje gång nån kapar han på fult.
Håller med Aguirre, det är bara en tidsfråga innan andra spelare vet att man kan komma undan lätt med att kapa Kun, och en allvarlig skada snart ser nu inte så långt bort.
Jag önskar att Red kan skriva en artikel om Kuns otroliga balans och alla dom gånger han står upp.